تمرکز LG روی ساخت تلویزیون‌هایی با قابلیت HDR

۱۳ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG 4K TV

شرکت «ال جی» (LG) در نمایشگاه CES 2016 تلویزیون‌هایی را به نمایش در می‌آورد که از قابلیت HDR بهره می‌برند.

LG تلویزیون‌هایی با قابلیت HDR معرفی خواهد کرد.

در حالی که در CES سال گذشته بیشتر شرکت‌ها تلویزیون‌هایی با کیفیت ۴K‌ عرضه کردند، این شرکت‌ها امسال قصد دارند محصولاتی با قابلیت HDR راهی بازار کنند. ویژگی HDR‌ یا (High Dynamic Range) باعث بهبود کنتراست و دقت بالای رنگ‌ها می‌شود.

با توجه به شایعات منتشر شده، شرکت «ال جی» قصد دارد تلویزیون‌های ۴K جدیدی را با قابلیتی به نام HDR-Plus معرفی کند. ویژگی جدید ال جی باعث می‌شود که کیفیت تصاویر و رنگ‌ها به کیفیت فیلم‌هایی که در سینما به نمایش در می‌آیند، نزدیک شوند. شرکت ال جی کارهای تبلیغاتی زیادی را برای این ویژگی انجام داده و قصد دارد آن را به بهترین شکل به نمایش در بیاورد.

شرکت ال جی در حالی HDR را به تلویزیون‌های خودش اضافه می‌کند که شرکت‌های «سونی» (Sony) و «سامسونگ» (Samsung) قبلا از این ویژگی در محصولات خودشان استفاده کرده بودند.

ال جی در CES 2016 سه مدل تلویزیون ۴K جدید به نام‌های UH9500، UH8500 و UH7700 را در اندازه‌های ۴۹ تا ۸۶ اینچ با سیستم‌عامل WebOS 3.0 معرفی خواهد کرد. تا این لحظه مشخص شده که مدل UH9500 بسیار باریک خواهد بود و تنها ۶.۶ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین به احتمال زیاد شرکت ال جی یک تلویزیون ۸K در اندازه‌ی ۹۸ اینچ به نام UH9800 را هم به نمایش در می‌آورد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دانیال سلیمی

    واقعا ال جی هر روز در حال پیشرفته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه