تولید انبوه تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ شروع شد

۲۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس ۸۸۹۰ ساخت شرکت سامسونگ، وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده است.

سامسونگ گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را به تعداد برابر عرضه خواهد کرد.

تاکنون تصور بر این بود که تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در ماه دسامبر (آذر) تولید انبوه خواهد شد. اما حالا شایعه‌ی جدیدی از کره‌ی جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ هم‌اکنون تولید قوی‌ترین تراشه‌ی بعدی‌اش را شروع کرده است.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، سامسونگ می‌تواند پس از معرفی رسمی گلکسی S7 در ژانویه (دی ماه)، این گوشی را در فوریه (بهمن ماه) عرضه کند. این شرکت قطعا در گوشی جدیدش از تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۷۴۲۰ هم استفاده خواهد کرد. از اگزینوس ۷۴۲۰ در گوشی گلکسی نوت ۵ استفاده می‌شود.

براساس شایعه‌ی دیگری، سامسونگ گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را به تعداد برابر عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود، آن دسته از گوشی‌هایی که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کنند، به بازارهای آمریکا و چین فرستاده خواهند شد. این شرکت قبلا، تراشه‌ی اگزینوس ساخت خودش را به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ ساخت کوالکام ترجیح می‌داد، زیرا این تراشه مشکل داغ شدن بیش از حد، ایجاد می‌کرد.

منبع: G For Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    افرین سامسونگ مطمعنم امسال هم یه چیب روی برد خوب معرفی میکنه…البته ۲ تا اشتباه داشتید خانوم غلامی اول اینکه قرار بوود روی نوت ۵ استفاده بشه ۷۴۲۲ ولی خوب از همون ۷۴۲۰ استفاده شد و دوم اینکه گلکسی اس۷ با چیپ ۷۴۲۲ نیست با همین چیپ مورد بحثی که راجعبش حرف زدیدm1 8890 خواهد امد در کنارش برای بازار امریکا و گاها اروپا سامسونگ از اخرین چیپست ساخت کولکام مدل اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده میکنه..پاینده باشید

    1. در مورد اینکه ۷۴۲۰ تو نوت ۵ استفاده شده کاملا درست میگید، ممنونم. ظاهرا قراره سامسونگ، گلکسی S7 رو در سه مدل با تراشه‌های اگزینوس ۸۸۹۰، اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۷۴۲۰ عرضه کنه. ما قبلا یک خبر در این مورد کار کردیم که لینکش رو براتون گذاشتم. البته که در حد شایعه هست و ممکنه صحت نداشته باشه. بازم ممنونم از توجه تون. سامسونگ گلکسی S7: سه مدل با سه پردازنده‌ی متفاوت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه