سامسونگ به تولید گوشی‌های نوت ادامه می‌دهد؛ گلکسی نوت ۸ ساخته می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از جمله طرفداران سری گوشی‌های نوت هستید، سامسونگ خبر خوبی برای شما دارد. «دی.جی. کوه» (D.J Koh) ریس بخش موبایل این شرکت گفته که سری نوت همچنان ساخته خواهد شد و کاربران می‌توانند منتظر گلکسی نوت ۸ باشند. به هر حال خیلی‌ها دوست دارند که یک گوشی با قلم داشته باشند.

انفجارهای گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ این گوشی را از بازار جمع‌آوری کند. اتفاقی که گفته می‌شد از اعتماد مردم نسبت به این سری و شرکت سامسونگ کم می‌کند؛ اما خیلی از تحقیقات به این موضوع اشاره کردند که مردم همچنان نسبت به خرید گوشی‌های نوت علاقه‌مند هستند. حتی این شرکت روز گذشته دلایل انفجار نوت ۷ را اعلام کرد و مشخص شد که باتری دلیل اصلی خرابی‌ها بوده است. هنوز افراد زیادی هستند که از گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت ۵ استفاده می‌کنند و امیدوار هستند که سامسونگ مدل جدیدتر این گوشی را هم راهی بازار کند.

سامسونگ قول داده دیگر مشکلاتی که برای نوت ۷ رخ داد برای هیچ کدام از گوشی‌های این شرکت تکرار نشود. به همین دلیل گلکسی S8 با رعایت مسائل امنیتی بسیار زیادی ساخته می‌شود. به احتمال زیاد در مرداد ماه سال ۹۶ باید منتظر معرفی گلکسی نوت ۸ باشیم.

منبع: Cnet

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar حسن زاده

    اگه بخواهیم بخریم باید حتما پیش فروش بخریم چون قیمتش تغییر میکنه و تا پایین بیاد یکی دو ماه طول میکشه مثل اس ۸ پلاس که پیش فروشش سه و صد بود ولی اومد تو باز ار تا چهار و هفتصد هم رسید. بی صبرانه منتظرم این گوشی بیاد!!!

  2. Avatar رضا

    هیچ گوشی لذت نوت ۸ رو بهم نمیده بی صبرانه منتظر نوت ۸ هستم.

  3. Avatar محمد

    سلام
    گوشی نوت واقعا بی رقبه
    همیشه یک سال جلوتره از بقیه گوشیها
    هنوز گوشی در حد نوت ۷ نیومده

  4. Avatar reza

    عالیه…سری نوت فوق العادست…من نوت چار و ایفون سیکس پلاس دارم و با وجود زیبایی و سرعت بیشترر ایفون، نوتم رو بخاطر قدرت و امکانات زیادش ترجیح میدم

  5. Avatar حمید

    آب رفته به جوی باز نمیگرده…
    دیگه سراغ سامی نمیشه رفت…

    1. Avatar فاطمه

      نه اتفاقا با انفجار نوت ۷ که بهترین گوشی بود به سامسونگ بیشتر از اون یکی ها اعتماد دارم و میخرمش

  6. Avatar کتیبه سپید

    کاش تبلت نوت هم می ساخت.

  7. Avatar ///mahdispd

    امسال سال۹۶شاهد سه تا پرچم دار از سامسونگ خواهیم بود که دوتاشون سریSهستن یکی نوت که فاصله S8 با Note8نزدیک۴ ماهه که خیلی نزدیک هستن به هم

  8. Avatar sa1

    سلام
    گوشی های سری نوت واقعا عالی هستند و تمام نیاز کاربر به یه گوشی هوشمند رو بطور کامل برطرف میکنن.فقط سامسونگ باید واقعابه پشتیبانی نرم افزاری گوشیاش بیشتر اهمیت بده و اونارو مدت بیشتری بروز کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه