جدیدترین تریلر Just Cause 3 عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اسکوئر انیکس، تهیه‌کننده‌ی شماره‌ی سوم از بازی «دلیل موجه» (Just Cause)، تریلر جدیدی از این بازی را عرضه کرده است. بخش زیادی از این تریلر، انیمیشن از پیش رندر شده است.

تریلر جدید Just Cause 3 هم‌چنین با آهنگ Fire از گروه انگلیسی Kasabian همراه شده است. این تریلر، توسط شرکت ژاپنی Visual Works ساخته شده است. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های اسکوئر انیکس است، در ساخت انیمیشن‌های CG (کامپیوتری) تخصص دارد. انیمیشن‌های ساخته‌ی این شرکت را پیش از این در مجموعه‌ی «فاینال فانتزی» به وفور دیده‌ایم.

با این حال، اسکوئرانیکس که در حال حاضر شرکت‌های غربی زیادی را زیر نظر خود دارد، از استودیوی Visual Works برای ساخت انیمیشن برای بازی‌های غیرژاپنی هم بهره می‌گیرد. برای مثال، این شرکت ژاپنی تا به حال تریلرهای انیمیشنی زیبایی برای Deus Ex یا Hitman ساخته است.

استودیوی بازی‌سازی Avalanche Studios، سازنده‌ی Just Cause 3 هم‌چنین اخیرا اعلام کرد که بازی‌اش روی پلی‌استیشن۴ با وضوح تصویر ۱۰۸۰p‌ و روی ایکس‌باکس وان با وضوح تصویر ۹۰۰p اجرا خواهد شد.

سومین شماره از مجموعه بازی‌های Just Cause قرار است سوم دسامبر‌ (۱۰ آذر) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه این تریلر جدید را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gamespot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar m3hRa

    من که با شماره قبلیش حال نکردم !
    خدا کنه این خوب باشه.
    راستی نیازی به تریلر نیست. بازیش الان برای فروش تو بازار پر شده

  2. Avatar mohamad

    به نظر من که زیاد بازی موفقی نیست

  3. Avatar میلاد

    هرکی این بازیو دوسش داره لایک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه