ساخت دنباله‌ی فیلم Assassin’s Creed تایید شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزاشی که وب‌سایت Tracking Board منتشر کرده، ساخت دنباله‌ی فیلم «فرقه‌ی اساسین» تایید شده است. فیلم فرقه‌ی اساسین که توسط استودیوی فیلم‌سازی New Regency ساخته می‌شود، هنوز اکران نشده است. طبق گزارش منتشر شده، «مایکل فاسبندر»، تهیه‌کننده و بازیگر نقش اصلی فیلم فرقه‌ی اساسین، در ساخت شماره‌ی دوم آن هم نقش نخواهد داشت.

فرقه‌ی اساسین (Assassin’s Creed) قرار است در روز اول دی ۱۳۹۵ اکران شود.

خبرگزاری Tracking Board می‌گوید که مایکل فاسبندر نه‌تنها به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در شماره‌ی دوم نقش خواهد داشت، بلکه بازیگرها و دیگر سازندگان شماره‌ی اول هم در ساخت ادامه‌ی فیلم «فرقه‌ی اساسین» حضور دارند.

در این گزارش آمده است: “استودیوی فیلم‌سازی New Regency از همین حالا مشغول فراهم کردن زمینه‌ی ساخت دنباله‌ی فیلم فرقه‌ی اساسین است. این موضوع هم با توجه به محبوبیت بالای بازی‌ها و هم‌چنین فاسبندر، غیرقابل پیش‌بینی نبود. با این حال، ظاهرا برخلاف دیگر فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته شده‌اند، فرقه‌ی اساسین فیلم خوبی از آب درآمده که می‌خواهند دنباله‌اش را بسازند.”

Michael-Fassbender---FEAT

مایکل فاسبندر در نقش Callum Lynch بازی می‌کند.

«ایو گیلمو» (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی «یوبی‌سافت»، گفته است که بازیگران بزرگ این فیلم، به همراه کارگردانی خوبی «جاستین کرتزل»، فیلم فرقه‌ی اساسین را به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال تبدیل خواهد کرد. مایکل فاسبندر گفته است که از «ماتریکس» (Matrix)‌ برای ساخت فیلم الهام گرفته‌اند.

فیلم فرقه‌ی اساسین (Assassin’s Creed) قرار است در روز ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ (اول دی ۱۳۹۵) اکران شود. زمان اکران فیلم دقیقا یک هفته پس از فیلم Star Wars: Rogue One است؛ در نتیجه فرقه‌ی اساسین با این فیلم رقابت خواهد کرد.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar جوکر برقی

    نمیدونیم بخدا 😐

  2. Avatar sohail

    سری اولش کی ساخته شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه