[E3 2016] حضور جان اسنو در قسمت جدید Call of Duty

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«کیت هرینگتون» (Kit Harington) بازیگر که چند سال اخیر به خاطر نقش جنگجوی نترس «جان اسنو»‌ در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» یا همان Game of Thrones به شهرت رسیده، قرار است در Call of Duty: Infinite Warfare نقش یک تبه‌کار را بازی کند. او شخصیت اول یک سازمان تندروی انحرافی را بازی می‌کند که قصد نابود کردن زمین را دارند. با وجود این که در سریال «بازی تاج و تخت» هیچ‌کس بی‌گناه مطلق نیست اما جان اسنو در طی شش فصل این سریال یکی از مثبت‌ترین شخصیت‌ها بوده. این در حالی است که به گزارش Activision شرکت ناشر این بازی، شرور نقش اول، کاملا متضاد جان اسنو است.

مدیر تیم راوی مجموعه‌ی Call of Duty: Infinite Warfare، «تیلور کوروساکی» (Taylor Kurosaki) در کنفرانس خبری گفت: “کیت استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و یک حرفه‌ای تمام عیار است. داستان ما درباره‌ی آخرین حماسه‌ی نیروهای مخالف است و کیت خود را در نقش غرق کرده. ما مشتاقانه منتظریم هواداران، کیت را در نقشی کاملا متفاوت با آنچه تا کنون از او دیده‌اند، ببینند.” 

‌‌‌‌‌‌‌

شرکت‌ Activision و استودیوی بازی‌سازی «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward)، برای خلق شخصیت هرینگتون با «گای ریچی» (Guy Ritchie) کارگردان فیلم‌های Snatch و Sherlock Holmes همکاری کرده‌اند. ریچی پیش از این هم تریلر اکشن Surprise را برای Call of Duty: Black Ops 2 ساخته بود.

بازی Infinite Warfare روز ۱۴ آبان‌ ماه، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس‌ وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. 

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه