خلاصه‌ی کنفرانس گوگل در ۱۰ دقیقه با زیرنویس‌ فارسی

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه‌شنبه شب شرکت گوگل محصولات جدید خودش را معرفی کرد. از گوشی Pixel و Pixel XL گرفته تا Google Home و Google Wi-Fi و دستگاه Chromecast Ultra که می‌تواند ویدیوهای ۴K‌ استریم کند. البته گوگل در این کنفرانس نگاه ویژه‌ای هم به هوش مصنوعی و قابلیت‌های «دستیار گوگل» (Google Assistant) داشت. در واقع آینده‌ی این شرکت را دستیار هوشمند و هوش مصنوعی تشکیل خواهد داد. این شرکت دستیار هوشمند خودش را در گوشی‌  و دستگاه Google Home قرار داده تا کاربران در هر لحظه بتوانند از آن سوال کنند یا کارهای مختلفی انجام دهند.

البته گوشی‌های Pixel و Pixel XL محصولات هیجان‌انگیزی هستند. دو تلفن همراه هوشمندی که از سخت افزار خوبی بهره می‌برند و دوربین آن‌ها هم برای عکاسی کردن گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. گوگل خیلی روی گوشی تازه وارد خودش تمرکز کرد و سعی داشت که این محصول را بسیار متفاوت‌تر از هر محصول دیگری در بازار نشان دهد.

حتی Chromecast Ultra را چنان با آب و تاب نشان داد که همه به آن علاقه‌مند شدند و کسی فکر نکرد که برای استفاده‌ی مفید از این دستگاه باید تلویزیون ۴K با قابلیت HDR داشت. به هر حال کنفرانس گوگل هم با کلی خبر و حاشیه به پایان رسید. اگر نتوانستید این کنفرانس را مشاهده کنید ما خلاصه‌ای از آن آماده کردیم که می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. mehdi

    باید گفت واقعا گوشی خوبیه ولی روی طراحیش خیلی بیشتر باید کار کنن مخصوصا با گوشی های جذابی که تو بازار هست مثه ایفون۷ مشکی و نوت۷ فکر نکنم افراد زیادی دلشون بخواد این گوشی رو بخرن

  2. Scorepain

    اینگار آیفون رو گزاشتن رو دستگاه کپی تا یکی دیگه بشه
    با این دیگه خیلی خیلی مثلشه

  3. Ehsan

    خانم حسینی عزیز
    شما که اینقدر زحمت کشیدین و این متن و فیلمو تهیه کردین آخه چرا زیرنویسو سفید و اینقد ریز انتخاب کردین که اصلا خونده نمیشه ؟!
    بازم ممنون

    1. حق با شماست، رنگ و سایز فونت تغییر داده شد و مجددا آپلود شد، لطفا چک کنید، ممنونم از توجهتون دوست عزیز.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه