دنباله‌ی سریال ۲۴ بدون حضور کیفر ساترلند ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شبکه‌ی تلویزیونی «فاکس» (Fox)، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی ۲۴، خبر از ساخت ادامه‌ای برای این سریال داده است. با این حال، سری جدید ۲۴ از بازیگران و داستان کاملا جدیدی استفاده خواهد کرد؛ یعنی خبری از «کیفر ساترلند» (Kiefer Sutherland)، بازیگر معروف شخصیت جک بائر، نخواهد بود.

ظاهرا شبکه‌ی فاکس به دنبال یک بازیگر سیاه پوست برای نقش اصلی سری جدید ۲۴ است.

شبکه‌ی فاکس می‌گوید که سری جدید ۲۴، ساختاری کاملا شبیه به مجموعه‌ی اصلی خواهد داشت. یعنی قرار است اتفاقات به صورت کاملا همزمان روی دهند و هر قسمت، یک ساعت روز را پوشش دهد. عناصر شناخته شده‌ی مجموعه مثل استفاده از چند شات مختلف در یک صحنه هم در سری جدید وجود خواهند داشت. با توجه به این روند، احتمال می‌دهیم در واحد ضد ترورویست (CTU) هم حداقل یکی دو خائن پیدا شود. سری جدید این سریال ۲۴: Legacy نام گرفته است.

فعلا فقط اجازه‌ی ساخت یک «پایلوت» صادر شده است. پایلوت قسمتی است که به صورت آزمایشی ساخته و پخش می‌شود و اگر بیننده‌ها از آن راضی نبودند، ساخت سریال ادامه پیدا نمی‌کند. در نتیجه ممکن است سریال جدید ۲۴: Legacy پس از قسمت پایلوت‌اش لغو شود.

KieferSnake

کیفر ساترلند نقش اصلی بازی «متال گیر سالید ۵» را بر عهده داشت

«گری نیومن»، مدیرعامل شبکه‌ی فاکس، درباره‌ی حضور نداشتن کیفر ساترلند گفته است: “او نمی‌خواهد فعلا باز گردد، اما ما را تشویق کرده است تا مجموعه را باز گردانیم و آن را ادامه دهیم.” نیومن می‌گوید که ممکن است شخصیت‌های قدیمی بازگردند، اما فعلا چنین برنامه‌ای ندارند:‌ “احتمالا شخصیت‌ها را کاملا از ابتدا خواهیم ساخت.”

نکته‌ی جالب درباره‌ی این خبر، واکنش بازگیر نقش اسنیک (شخصیت اصلی مجموعه‌ی متال گیر سالید)، نسبت به آن است. «دیوید هیتر» که از ابتدای مجموعه بازی‌های متال گیر سالید، نقش اسنیک را بر عهده داشت، در شماره‌ی پنجم این مجموعه با «کیفر ساترلند» جایگزین شد. طرفداران این مجموعه هم از جایگزینی هیتر بسیار ناراحت بودند و مجموعه‌ی متال گیر سالید را بدون دیوید هیتر، ناقص می‌دیدند.

دیوید هیتر در واکنش به این خبر در توییترش نوشته است:‌ “نمی‌توانید همینطوری چهره‌ای مثل کیفر را جایگزین کنید. کل مجموعه با او تعریف می‌شود.”

Hayter

کاملا معلوم است که دیوید هیتر هنوز هم از اینکه کیفر ساترلند جای او را در مجموعه‌ی متال گیر سالید گرفت، شاکی است. حدود یک ماه پیش و در مراسم The Game Awards 2015 هم «جید ریموند»، تهیه‌کننده‌ی شماره‌ی اول فرقه‌ی اساسین و «اسپلینتر سل: لیست سیاه»، در حضور کیفر ساترلند گفت که “متال گیر بدون دیوید هیتر معنایی ندارد.”

طبق گزارشی که وب‌سایت Entertainment Weekly داده است، شبکه‌ی فاکس می‌خواهد نقش اصلی سریال جدید ۲۴: Legacy را به یک بازیگر سیاه‌پوست بدهد.

منبع: GameSpot

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه