دنی بویل استراتژی اکران فیلم استیو جابز را مغرضانه توصیف کرد

۹ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«دنی بویل» (Danny Boyle)، کارگردان انگلیسی، تاریخ اکران فیلم «استیو جابز» در آمریکا را “خودخواهانه” توصیف و اعلام کرد که او و دست‌اندرکاران فیلم از انتشار زود هنگام و گسترده‌ی آن بسیار ناخوشنود هستند.

پیش‌بینی می‌شد که فیلم «استیو جابز» در هفته‌ی اول بین ۱۵ تا ۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد اما ۷٫۳ میلیون دلار فروخت که بویل زمان نامناسب اکران فیلم را یکی از دلایل اصلی این افول می‌داند.

بویل زمان نامناسب اکران فیلم را یکی از دلایل اصلی این افول می‌داند.

فیلم‌های متعددی پیش از این درباره‌ی استیو جابز ساخته شده بود ولی مورد اخیر حواشی و سروصداهای زیادی در پی داشته و بحث و جدل‌های زیادی را برانگیخته است. منتقدان نظرهای متفاوتی راجع به فیلم داشتند و عموما تحت تاثیر قرار گرفته بودند.

از طرف دیگر، همسر استیو، «لورن پاول جابز» (Lauren Powell Jobs) و تعدادی از نزدیکان دیگر او و کارمندان اپل از جمله رییس فعلی این شرکت، «تیم کوک»، به شدت از تصویری که این فیلمِ به قول خودشان “فرصت‌طلبانه” از استیو نشان داده، ناراضی بودند و حتی می‌خواستند ساخت آن متوقف شود.

در این رابطه اما بویل اعلام کرد که «لیزا»، دختر استیو جابز هم در نوشتن فیلم‌نامه با «آلن سورکین» همکاری کرده است. او امیدوار بود طرفدارن اپل و کمپانی‌های فروش محصولات این شرکت استقبال خوبی از این فیلم داشته باشند.

فیلم استیو جابز اوایل این ماه به علت جایگاه پایین‌اش در باکس‌آفیس، از روی پرده‌ی ۲۰۰۰ سینما برداشته شد.

Michael Fassbender در نقش استیو جابز

Michael Fassbender در نقش استیو جابز

منبع: BusinessInsider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه