اطلاعات جدید از دوربین گلکسی S7 سامسونگ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی S7

سونی در گوشی‌های اکسپریا Z5 یکی از بهترین دوربین‌ها را قرار داده است. دوربینی که از سنسور IMX300 استفاده می‌کند و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به سمت خودش جلب کند. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی سونی این‌قدر باکیفیت بوده که نظر سامسونگ را به سمت خودش جلب کرده و این شرکت قصد دارد از آن روی گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

سامسونگ برای گوشی گلکسی S7 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سایز سنسور بزرگ‌تر استفاده می‌کند تا در نور کم تصاویر بهتری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

دوربینی که سامسونگ قصد دارد از آن روی گوشی گلکسی S7 استفاده کند، ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود اما یک سنسور بزرگ‌تر از گوشی‌های نوت ۵ و S6 اج پلاس رو آن قرار گرفته است.

در چند ماه گذشته اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی S7 منتشر شده است. در بخشی از اطلاعات منتشر شده، گفته شده بود این محصول یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL خواهد داشت؛ اما در شایعات جدید به این موضوع اشاره شده که سامسونگ قصد دارد از سنسورهای IMX300 سونی استفاده کند. احتمال دارد که سامسونگ روی گلکسی S7 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند و تکنولوژی‌هایی را برای آن در نظر بگیرد که کیفیت تصاویر را بالاتر خواهند برد. به احتمال زیاد این دوربین از یک سنسور در اندازه‌ی یک بر روی دو اینچ با تکنولوژی Dual-Photodiode استفاده خواهد کرد. منابع مختلف گفته‌اند که این سنسور جدید می‌تواند در نور کم تصاویر باکیفیتی را ثبت کند.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ باردیگر برای رقابت با اپل سعی کرده دوربینی برای پرچم‌دار خودش در نظر بگیرد که تصاویر باکیفیت‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قبلا گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خودش را در دی ماه معرفی کند.

منبع: G For Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام
    اقا من گوشیم کهs7 هست رو ریست فکتری کردم .‌…
    بعد وقتی روشن شد رفتم تو دوربین اکثر حالت های دوربین (mode) پاک شده
    مثل حالا اسلونیشن پاک شده …
    چیکار باید کنم

  2. Avatar منشی

    گوشیای جدید چنگی به دل نمیزنن

  3. Avatar arash

    واسه چی نفروشه نکنه سونی عاشق چشم و ابروی اپله ..سونی ی شرکت بزرگیه و لنز و دوربین تولید میکنه که پول ب جیب بزنه همونجوری که سامسونگ داره چیپ واسه اپل میزنه..حتی اگه هم نفروشه سامسونگ خودش دوربین میزنه و ی دوربین بسیار عالی واسه گوشی خودش میزنه که از سونی هم بهتر از اب دربیاد که پولشم تو جیب خودش بره ….این سامسونگی که من میبینم یروزی میاد که واسه پردازندهای قدرتمندی که میزنه و داغ میکنه ..ی کولر گازی میکرو واسش میسازه تا از شر داغ شدن تمومی پردازندها خلاص بشه…ببینید کی گفتم….

    1. Avatar hamedevil4

      خخخخ
      سامسونگ دوربین خخخخخخ دوربین اپل و سامسونگ هردوزدوربینشون زدن بیرون خود سامسونگ دوربین بزنه جالب میشه کلی میخندم
      خخخخخ ..ی کولر گازی میکرو( خنک کننده) اونم میزنه بیرون
      طرفدار سامسونگی معلومه

      1. Avatar ایمان

        سامسونگ پرچمش در بحرانی ترین شرایط هم بالاست ( بی طرف گفتم خودم بلک بری دارم )

  4. Avatar نوآوری

    سامسونگ تونسته با s6 نشون بده میتونه اپلو بزنه زمین اپلی که هیچیش مال خودش نیست صفحه نمایش و سپیوشو که سامسونگ میزنه دوربینشو سونی میزنه دیگه چیرو خودش میزنه حتی تردی تاچ جدیدشم اولش ابتکار سامسونگ بوده دوربین s6 سامسونگم که از اپلم بهتره اما بهترین کیفیت دوربین امسال از آن سونی شده بعد هوآوی بعد سامسونگ دیگه نمیشه گفت اپل خوبه باید به برند های دیگه هم توجه کرد موتورولاهم با صفحه نشکنش که ترکونده بس خواهشا واقع بین باشید فقط به سیب گاز زده دل نبندید.

    1. Avatar امیر

      میدونی مشکل چیه ؟

      اپل همه ی اینا رو یه جا توی یه گوشی جمع کرده … بهترین ها

      1. Avatar hamedevil4

        دوست عزیز از خواب بیدار شو دوربین اپل مال سونیه دقت کن سونی

        سونی به احتمال ۹۹.۹% این سنسور نمیفرئشه

  5. Avatar Mohammad3861

    دیجی جان داخل یه سایت دیگه مطلبو دیدم بیشتد درباره سنسور ۱۲ توضیح داده بود و اینا و گفته بود فاصله پیکسلا از هم بیشتر میشه و میتونن عکستی با کیفیتی ثبت کنن و …

    1. Avatar علی

      توی قسمت دیجی کالا تی وی یه کلیپی هست به اسم «چند مگاپیکسل کافیست »
      توی اون کلیپ کامل توضیح داده

  6. Avatar hamedevil4

    سامسونگ خواب بیبینه این دوربین داشته باشه

    1. Avatar Mohammad3861

      هه ?

    2. Avatar مصطفی

      موافقم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه