دو ویژگی مهم آیفون ۷: مقاومت در برابر آب و ۳ گیگابایت رم

۳۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

با اینکه مدت کمی از عرضه‌ی گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس می‌گذرد، اما شایعات مربوط به نسل بعدی گوشی‌های اپل از هم اکنون به چشم می‌خورد.

احتمالا فقط آیفون ۷ پلاس به رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در آیفون ۷ از همین رم ۲ گیگابایتی فعلی استفاده خواهد شد.

منشا یکی از همین خبرها شرکت تحقیقاتی TrendForce است. براساس این منبع خبری، آیفون‌های بعدی دو مشخصه‌ی بارز خواهند داشت، یکی رم ۳ گیگابایتی و دیگری مقاومت در برابر آب. گفته می‌شود این دو، دو ویژگی اصلی آیفون بعدی به حساب می‌آیند. احتمالا فقط آیفون ۷ پلاس به رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در آیفون ۷ از همین رم ۲ گیگابایتی فعلی استفاده خواهد شد؛ ولی هر دو مدل ضد آب خواهند بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این اولین باری می‌شود که اپل گوشی ضدآب عرضه می‌کند، هرچند که این ویژگی معمولا در گوشی‌های اندرویدی، مخصوصا دستگاه‌های سونی یافت می‌شود.

در همین منبع خبری گفته شده که یک آیفون ۴ اینچی هم در سال آینده، حدودا در سه ماهه‌ی دوم، عرضه خواهد شد. آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس هم طبق معمول در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی خواهند شد. شرکت TrendForce برآورد کرده که سال آینده، اپل ۲۶۰ میلیون دستگاه آیفون خواهد فروخت که ۱۲.۵ درصد بیشتر از آمار فروش‌اش در سال ۲۰۱۵ می‌شود. هرچند، این شرکت نمی‌تواند در این زمینه از سامسونگ جلو بزند. انتظار می‌رود سامسونگ حدود ۳۱۰ میلیون دستگاه بفروشد.

منبع: TrendForce

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar صابر

    منم هم اندروید دارم هم ios. واقعا اندروید در مقابل ios حرفی واسه گفتن نداره از همه لحاظ..!! (به استناد از تجربه)

  2. Avatar سامان امینی

    دوست عزیز
    زمانی که استیو جابز در راس کار بود ، آیفون دوربین ۸ مگاپیکسلی داشت در صورتی که گوشی های بازار از مگاپیکسل بیشتر بهره میبردند ولی کیفیت چی؟؟
    اپل نشون داده برای برتری تو هر زمینه ای نیازی به بازی با ارقام نیست
    گوش های ۸ هسته ای اندرویدی که هفته ای چندبار هنگ میکنند!! … اما آیفون های دو هسته ای از پس سنگین ترین برنامه ها و بازی ها برمیان و هنگ کردنشون واقعا کمه ( و گاها دیده نمیشه )

    پس رم ۳ گیگابایتی و…تو گوشی های اندرویدی رو با محصولات اپل مقایسه نکن… آی او اس با رم ۱ گیگ هم روان هست چه برسه به ۳ گیگ !

  3. Avatar مم حسن

    اپل واقعا خسته نباشه!!!!
    خودشو کشت!!!!
    قابلیت ضد آب بودن و رم ۳ گیگ برای موبایل رو مدتها قبل سایر کمپانی ها مثل سونی و الجی و سامسونگ و اچ تی سی و و غیره به بازار ارائه کردند!!!!!
    و حالا تازه اپل اومده و میخواد تولید کنه؟؟؟!!!!
    اپل همیشه از زمان عقب تره و همش میخواد از دست دیگران تقلب کنه!!!!
    خدا بیامرزه استیو جابز فقید رو….. اون بنده خدا اصلا اینجوری نبود و همیشه نوع آور و پیشتاز بود اما از زمانی که مرحوم شد ، جانشینانش در اپل رویه کپی کاری و تقلید کردن از دیگران رو در پیش گرفته اند!!!!!

    1. Avatar Radmehr

      تاچ ایدی رو کی کپی کرد ؟ زیر ایفون سیکس رو سامسونگ کپی نکرد دیگه مگه نه ؟!!!!

    2. Avatar محمد یاسا

      دوست عزیز استیو جابز جای خود داره اما تیم کوک هم کم نذاشته…کلی ایده ها و گجت های جدید رو وارد بازار کرده…
      دوست عزیز سخت افزار اپل رو با این مسخره ها مقایسه نکن 🙂 اپل تا حالا با با رم یک مقابل ابر قدرت ها پیروز شده و هر سال برترینه …حالا شما ببین رم رو ارتقا بده به سه چی میییییییشه…

    3. Avatar امير

      واقعا نظر کاربران اپل و…نظری بر عکس شما را دارند.
      اپل همیشه جلوتر از حال حرکت می کند.
      اپل از کسی تقلید نمی کند،بلکه این سامسونگ یا شرکت های دیگر از اپل در زمینه ظاهری تقلید کرده(ظاهر گلگسی نوت۴،۵ کاملا شبیه ایفون ۶ است،ضمن اینکه ایفون۶ زودتر معرفی شده است نسبت به گلگسی نوت۴،۵ و گلگسی اس۶)
      دوربین ۵ مگاپیکسلی اپل از ١٢ مگاپیکسلی سامسونگ و سونی بالاتر است(منبع:سایت اپل و ازمایشات در این زمینه)
      در مورد باطری اپل در اس۶ و اس۶پلاس می توان گفت که کوچک تر شده و ذخیره و نگهداری بیشتری نسبت به مدل های قبلی شده است.۳DTHهم نواوری هم هست.
      ولی شما می فرمایید اپل عقب تر است؟یا هیچی در این زمینه نمی دانید یا تا به حال اپل را مقایسه نکرده اید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه