فال‌آوت۳ و اسکا‌ی‌ریم را روی هم بگذارید، باز هم اندازه‌ی فال‌آوت۴ دیالوگ ندارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «بتسدا» خبر از اتمام مراحل ضبط صداگذاری‌های شماره‌ی چهارم بازی فال‌آوت داده است. طبق گفته‌ی این شرکت، برای بازی بیش از ۱۱۱ هزار جمله ضبط شده است؛ رقمی که در تاریخ بازی‌های ویدیویی یک رکورد محسوب می‌شود.

بتسدا گفته است که برای شماره‌ی چهارم از مجموعه بازی‌های فال‌آوت، بیش از ۱۱۱ هزار جمله ضبط کرده‌اند.

با توجه به وسعت بالای بازی، این مقدار دیالوگ و صداگذاری هم برای آن موضوع عجیبی به نظر نمی‌رسد. تا پیش از اعلام این خبر، بازی قبلی فال‌آوت، یعنی «فال‌آوت: وگاس جدید»، رکورد بیشترین میزان دیالوگ‌های یک بازی را به خود اختصاص داده بود. «وگاس جدید» حدود ۶۵ هزار خط دیالوگ داشت.

Fallout_1

طبق گفته‌ی بتسدا، اگر مقدار دیالوگ‌های فال‌آوت ۳ و اسکای‌ریم را روی هم بگذارید، باز هم به‌اندازه‌ی دیالوگ‌های فال‌آوت ۴ نخواهد بود.

«تاد هاوارد» کارگردان فال‌آوت۴ چند وقت پیش اعلام کرده بود که برای شخصیت اصلی بازی ۱۳ هزار جمله دیالوگ ضبط کرده‌اند. او هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده بود که با توجه به قابلیت انتخاب شخصیت زن یا مرد در بازی، آن‌ها مجبور بوده‌اند ۱۳ هزار دیالوگ را یک بار توسط صداپیشه‌ی مرد، و یک بار توسط صداپیشه‌ی زن شخصیت اصلی ضبط کنند. بر اساس گفته‌ی هاوارد، دو صداپیشه‌ی شخصیت اصلی، برای مدت دو سال مشغول ضبط صدا بوده‌اند.

Fallout_2

قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های فال‌آوت قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: PC Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    چیزی که من ازیه بازی میخام داستان وگیم پلی دیالوک نمیخام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه