راهنمای خرید لباس نوزاد

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

خرید لباس نوزاد برای کسانی که برای اولین بار تجربه شیرین مادر و پدر شدن را دارند، یک چالش مهم محسوب می‌شود. همچنین اگر برای تولد اولین نوه خود به دنبال تکمیل لیست وسایل سیسمونی نوزاد پسر و دختر باشید هم ممکن است با این چالش روبرو شوید. این‌که پیش از تولد کودک چه لباس‌هایی را باید بخرید و پس از به دنیا آمدن نوزاد در ماه‌های اول و پس از آن به چه لباس‌هایی نیاز دارید؟ اشتباه محاسباتی در خرید لباس نوزاد در نهایت باعث می‌شود هزینه زیادی را برای خریدن لباس‌هایی کنید که چندان به آن‌ها نیاز نداشته‌اید، پس شاید پیش از خرید برای نوزاد تازه به دنیا آمده یا نوزادی که انتظارش را می‌کشید به کمی راهنمایی نیاز داشته باشید.

بهتر است از پدر و مادرهایی که تجربه خرید زیادی برای نوزادانشان را داشته‌اند بپرسیم، آن‌ها بهتر از هرکسی می‌دانند که کجای راه خرید را اشتباه رفته اند و خرید کدام لباس‌ها را فراموش کرده‌اند و کدام یک را بیش از حد نیازشان خریده‌اند. البته ما برای شما تمام این سوالات را پرسیده‌ایم و پاسخ‌اش را داریم.

نکات راهنمای خرید انواع مدل لباس نوزاد دختر 2017

اولین نکته‌ای که در خرید لباس نوزاد پسر یا دختر خودتان باید بدانید این است که نوزادان بر خلاف بزرگسالان نیاز دارند که در طول یک روز چند بار لباس‌هایشان عوض شود. البته این تمام ماجرا نیست، نوزادان به شکل غیر قابل تصوری رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند و این را می‌توانید از لباس‌هایی که به سرعت کوچک و غیرقابل استفاده می‌شود بفهمید. کمی برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند به پدر و مادرهای جوان کمک کند که هزینه زیادی برای خرید لباس نوزادی نکنند و در عین حال با موقعیتی مواجه نشوند که نوزاد کوچک‌شان هیچ لباس مناسبی برای پوشیدن ندارد.

خرید آنلاین لباس نوزاد 2017 از فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

مشاهده و خرید لباس نوزاد

راهنمای خرید انواع جدیدترین مدل لباس نوزاد 2017 پسر

خرید لباس نوزاد بر اساس نیازهای کوچک آن‌ها

بهترین راه صرفه‌جویی در خرید انواع پوشاک نوزاد این است که لیستی از همه لباس‌هایی که یک نوزاد در طول مراحل رشد خود به آن‌ها نیاز دارد تهیه کنید. این لیست به شما می‌گوید چه لباس‌هایی را خریداری کنید که نوزاد شما را گرم و راحت نگه می‌دارد.

زیر پیراهنی سرهمی

شما به هفت زیر پیراهنی سرهمی نوزاد برای هر روز هفته نیاز دارید.

سرهمی‌های بدون پا و آستین کوتاه برای نوزادان یکی از لباس‌های اساسی مهم به شمار می‌رود، سرهمی نوزاد همان لباسی است که در طول تابستان و در خانه نوزاد دختر یا پسر شما می‌تواند به تنهایی بپوشد و در زمستان به عنوان لایه زیرین لباس‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

کلاه نوزاد

کلاه نوزاد مهم‌ترین بخش لباس است که نباید آن را فراموش کنید، کلاه‌ها به خوبی سر حساس نوزاد تازه متولد شده شما را گرم نگه می‌دارند. با دو کلاه نوزاد شروع کنید که همیشه اگر یکی از آن‌ها به شست و شو نیاز داشت یک کلاه برای پوشیدن وجود داشته باشد.

جوراب نوزاد

حتی در تابستان هم از جوراب‌ها غافل نشوید، بدن نوزادان تازه متولد شده در برابر کوچک‌ترین سرمایی می‌تواند بسیار ضعیف و شکننده باشد. پاهای نوزادان را به ویژه در ابتدا با جوراب گرم و راحت نگه دارید.

پنج جفت جوراب برای شما کافی است. توصیه می‌کنیم برای نوزادان بسیار کوچک از جوراب تنگ یا کفش‌های سفت و سخت استفاده نکنید. این کار پارهای نوزاد را بد فرم می‌کند و از رشد طبیعی آن جلوگیری می‌کند.

شلوار نوزاد

به ویژه اگر در فصل زمستان هستید حتما به چند شلوار کوچک برای گرم نگه داشتن پاهای کوچک نوزاد دختر یا پسرتان نیاز دارید. شلوار پشمی یا شلوار نخی ضخیم بهترین انتخاب‌ها هستند. چهار تا هشت شلوار انتخاب کنید. به دنبال شلواری باشید که کمر آن حالت کشی داشته باشد اما به اندازه کافی راحت باشد.

علاوه بر این لباس‌های ضروری شما در طول زمستان به یک تا سه ژاکت و پلیور و همچنین کاپشن سرهمی یا کاپشن کوتاه نیاز دارید.

خرید آنلاین لباس بچه گانه2017 از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید لباس بچه گانه

نکات راهنمای خرید لباس نوزاد و بچه گانه پسرانه و دخترانه

کدام لباس‌ها برای نوزادان مناسب‌تر اند

یکی از نکاتی که در انتخاب پوشاک نوزادی باید مورد توجه قرار گیرد این است که یک لباس چه میزان حس راحتی به کودک شما می‌دهد، اگر یک لباس به اندازه کافی راحت نباشد یا جنس مناسبی نداشته باشد، نوزاد را نارحت و ناراضی می‌کند و فراموش نکنید یک نوزاد ناراضی اجازه نمی‌دهد شما هم در آرامش باشید.

پس هنگام انتخاب و خرید لباس نوزادی دختر یا پسر خود پیش از هر چیز به این نکات توجه کنید.

جنس درست را برای پوشاک نوزادی انتخاب کنید

پارچه‌ای که یک بلوز یا پیراهن نوزادی از آن درست شده است باید محکم و بادوام باشد و البته در عین حال باید به اندازه کافی امن هم باشد. ترکیب نخ و پلی استر معمولا بهترین انتخاب است اما ممکن است پلی استر موجود در پارچه پوست نوزاد شما را اذیت کند. پس اگر یک نوزاد با پوست حساس دارید حتما لباس‌هایی را انتخاب کنید که از الیاف کاملا طبیعی تشکیل شده باشد. همچنین به تزیینات یا بخش‌هایی از لباس مثل زیپ که ممکن است پوست کودک را خراش دهد توجه کنید.

از خرید لباس‌های کشی‌ تنگ خودداری کنید

لباس‌های تنگ به ویژه آن‌هایی که در ترکیب پارچه شان از الاستین یا اسپاندکس استفاده شده است می‌تواند نوزاد شما را ناراحت کند. پس حتما کش‌ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید بیش از حد تنگ نباشند.

بهتر است لباس‌های کشی یا شلوار کمر کشی نوزاد به خوبی باز شده و به اصطلاح کش بیاید چرا که در این صورت لباس فضای بیشتری خواهد داشت و در طی رشد نوزاد شما قابل استفاده خواهد بود.

درزها باید محکم باشند

درزهای لباس و زیپ‌ها اگر به خوبی دوخته نشده باشند می‌تواند نوزاد را اذیت کنند، پس یک لباس باکیفیت انتخاب کنید که در بخش درزها دوخت تمیز و محکمی داشته باشد. بهتر است لباسی را انتخاب کنید که تا جای ممکن کمترین درز را داشته باشد.

راهنمای خرید انواع مدل کفش نوزاد 2017

دو راهی انتخاب پاپوش یا کفش نوزاد

چه زمانی به آن کفش‌های کوچک زیبا نیاز دارید و یا بهتر بپرسیم تا کی باید از پاپوش نوزادی نرم استفاده کنید. جواب ساده است، زمانی خرید کفش نوزاد ضروری می‌شود که کودک شما تلاش می‌کند اولین قدم‌های کوچکش را بردارد.

برای هوای سرد، تیپ خاصی برای یک مراسم خاص و یا قدم زدن کوتاهی در بیرون از خانه شما احتمالا به یک جفت کفش نوزاد نیاز دارید. اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که پاهای نوزادان بسیار انعطا‌پذیر است و هر کفش نامناسبی می‌تواند فرم آن را تغییر داده و مشکل‌زا شود. پس سعی کنید انتخاب درستی داشته باشید و مهمتر از آن هیچ وقت کفش تنگ نخرید.

توصیه دیگر این است برای قدم زدن در داخل خانه بهتر است کودک نوپای شما پا برهنه باشد تا به خوبی پاها بتوانند تنفس کنند، کشیده شوند و رشد نرمالی داشته باشند.

خرید آنلاین کفش نوزاد2017 از فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

مشاهده و خرید کفش نوزاد

راهنمای خرید انواع مدل لباس نوزاد 2017 دختر و پسر

خرید اینترنتی لباس نوزاد و سایزهایی که باید بدانید

در مورد خرید هر لباس نوزادی برای نوزادان دختر و پسر و به ویژه برای خرید اینترنتی لباس نوزاد باید شناخت درست از سایزها اهمیت دارد.

اولین نکته در انتخاب سایز درست به ویژه در خرید اینترنتی لباس نوزاد دختر یا پسر این است که یک سایز بزرگتر از آنچه فکر می‌کنید همیشه بهتر است. بیشتر نوزادان به شکل غیرمنتظره‌ای سریع رشد می‌کنند و لباس‌ها به سرعت به آن‌ها تنگ می‌شود، به ویژه اگر هنوز نوزادتان به دنیا نیامده و باردار هستید انتظار یک نوزاد تپل را هم داشته باشید پس سایزهای خیلی کوچک انتخاب نکنید.

نکات خرید لباس نوزاد پسر و دختر 2017

توصیه مهم این است که اگر از یک فروشگاه اینترنتی لباس معتبر به فکر خرید لباس نوزاد پسر یا دختر خود هستید، سایتی را انتخاب کنید که اگر سایز اشتباه را خریداری کردید بتوانید لباس را بازگردانده و یک سایز دیگر را تحویل بگیرید.

این مزیت خرید اینترنتی لباس است که به شما اجازه می‌دهد راحت‌تر از خرید حضوری، لباس را تعویض یا حتی پس دهید. حتی می‌توانید سایزهای مختلف از یک پوشاک نوزاد را به صورت آنلاین بخرید و سایز مناسب را نگه دارید. با همه این‌ها همیشه انتظار این را داشته باشید که لباس کمی در تن کودکتان آزاد باشد، به هر حال نوزادان فرم‌های بدنی متفاوتی دارند و البته نگران نباشید آن‌ها با چنان سرعتی رشد می‌کنند که طی چند هفته لباس‌هایی که برای آن‌ها آزاد بود ممکن است تنگ شود.

لباس‌های نوزادی ۰-۳ ماه برای نوزادان سه تا ۵.۵ کیلوگرمی مناسب است.

با گذر زمان بهتر می‌توانید سایز کودک‌تان را انتخاب کنید و البته خرید اینترنتی لباس نوزاد پسر یا دختر به شما اجازه می‌دهد با توجه به راهنمای سایز و اندازه‌گیری دقیق نوزاد خودتان بهترین و دقیق‌ترین سایز را انتخاب کرده و در صورت بروز هر اشتباهی به راحتی آن را تعویض کنید. علاوه بر آن در یک فروشگاه اینترنتی لباس می‌توانید از کیفیت و جنس لباس هم مطمئن شوید چراکه در یک فروشگاه اینترنتی که نمایندگی برندهای مختلف را دارد، برندهای معتبر را خواهید داشت و در کنار آن از خدمات پس از فروش ویژه استفاده می‌کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از برندهای مختلف تخصصی در زمینه لباس کودک بهترین‌ها از ایدکس (Idexe) و باتا (Bata) تا پیانو و سون پون را در دسترس شما قرار داده تا بتوانید انتخاب مناسبی برای نوزادان و کودکان خود از تولد تا نوجوانی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه