راهنمای خرید هدفون روگوشی

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

با ورود هدفون به زندگی ما شنیدن موسیقی خیلی شخصی شد. این وسیله ما را کاملا از فضای اطراف‌ جدا کرد. چشم‌ها کار خودشان را انجام می‌دادند و گوش‌ها فقط در خدمت موسیقی بودند. ساختن این فضای اختصاصی و جدا کردن صداهای مزاحم از موزیک در حال پخش خیلی زود هدفون‌ها را تبدیل به یک ابزار شخصی محبوب کرد. هدفون با توجه به امکانات و تکنولوژی‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی در دسترس است. در این فرصت قرار است با هم چند مدل از بهترین گزینه‌های بازار را برای خرید یک هدفون روگوشی مرور کنیم.

هدفون روگوشی Beats Solo 2 Wireless On-Ear

هدفون بیتس مدل سولو ۲ ترکیبی از کیفیت فوق‌العاده، برند معروف و طراحی درخشان است. بیتس را به راحتی می‌توان در گروه ۵ برند برتر هدفون در جهان قرار داد. هدفون‌های بیتس تبدیل به انتخاب اول سلبریتی‌ها و افراد سرشناس جهان موسیقی شده‌اند. این محصول یک هدفون با قابلیت اتصال‌ بی‌سیم است که می‌تواند با کمک فناوری بلوتوث به پخش‌کننده‌های موسیقی متصل شود. کیفیت فوق‌العاده، باس مطلوب و تفکیک صدای بسیار دقیق و البته اطمینان از اصل بودن کالا دلایلی هستند که قیمت این هدفون را توجیه می‌کنند. اما این هدفون فقط برای اتصال بی‌سیم نیست. برای اتصال به منبع پخش کننده می‌توانید از درگاه ۳.۵ میلی‌متری و کابل مرغوب ۱۳۰ سانتی‌متری همراه هدفون هم استفاده کنید.

هدفون روگوشی Beats Solo 2 Wireless On-Ear

خرید محصول از دیجی‌کالا

هدفون روگوشی Mipow M3 BTX-500S Bluetooth

خوب که نگاه کنیم می‌فهمیم ما و اطرافیان ما در چند سال اخیر تبدیل به موزیک‌گوش‌کن‌های حرفه‌ای شده‌ایم. بدون شک هدفون‌های سبک و جذابی که قابلیت‌های زیادی دارند نقش بزرگی در این پیشرفت بازی کرده‌اند. Mipow M3 یک هدفون روگوشی سبک با طراحی فوق‌العاده است که به دو طریق باسیم و بدون‌سیم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. جدا از کیفیت خوب، کنترل‌کننده‌ی لمسی که روی یکی از گوشی‌ها تعبیه شده کار با این هدفون را بسیار ساده و جذاب می‌کند. هنگامی که از اتصال بی‌سیم استفاده می‌کنید سیم‌جمع کن هدفون تبدیل به یک ویژگی فوق‌العاده می‌شود. طراحی جذاب این هدفون شما را از دیگران متمایز می‌کند.

هدفون روگوشی Mipow M3 BTX-500S Bluetooth

خرید محصول از دیجی‌کالا

هدفون روگوشی Panasonic RP-HXS200

پاناسونیک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ژاپنی در جهان است که از سال‌ها پیش با محصولات باکیفیت و مدرن شناخته می‌شود. هدفون‌های این برند هم با طیف گسترده‌ی کیفیت و قیمت یکی از انتخاب‌های اصلی علاقه‌مندان موسیقی به شمار می‌روند. هدفون میان‌رده‌ی RP-HXS200 هدفونی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول است که برای استفاده‌ی روزانه طراحی و ساخته شده. طراحی مدرن و تفکیک صدای خوب این هدفون می‌تواند آن را تا مدت‌ها تبدیل به همراه شنیداری شما کند. طرح لانه زنبوری روی مگنت‌ها بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد. نحوه‌ی جمع شدن بدنه‌ی هدفون به کاربر کمک می‌کند تا آن را در گوشه‌ای از کیف خود به راحتی جا دهد.

هدفون روگوشی Panasonic RP-HXS200

خرید محصول از دیجی‌کالا

هدفون روگوشی HAVIT HV-H358F

چقدر متفاوت بودن را دوست دارید؟ چقدر طرح‌های کلاسیک و متفاوت ابزارهای الکترونیکی توجه‌تان را جلب می‌کند؟ هدفون هویت مدل HV-H358F یک هدفون با طرح قدیمی و ظاهری جذاب است که به نسبت قیمت کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربر خود می‌گذارد. فرم پارچه‌ای هدفون راحتی استفاده از آن را بالا می‌برد و باعث می‌شود کاربر بتواند ساعت‌ها بدون خستگی از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد. اگر به دنبال یک هدفون ارزان قیمت روگوشی با ظاهر کلاسیک و البته کیفیت قابل قبول هستید، هویت HV-H358F یک انتخاب مناسب برای شما است.

هدفون روگوشی HAVIT HV-H358F

خرید محصول از دیجی‌کالا

هدفون روگوشی NIA Q8-851S Wireless

دوره‌ی «هرچی پول بدی همون‌قدر آش می‌خوری» تمام شده. حالا با قیمتی باورنکردنی می‌توان مجموعه‌ای از امکانات را در دل یک هدفون خوش‌قیافه و با کیفیت جمع کرد. شرکت «نیا» یک هدفون بی‌سیم روگوشی با طراحی کلاسیک ارائه کرده که می‌‌توان به عنوان یک ابزار همه‌فن‌حریف روی آن حساب کرد. وجود یک میکرو‌فون قوی در این هدفون کاری می‌کند که در سرمای زمستان دستتان را فقط برای فشار دادن کلید اتصال مکالمه‌ی روی هدفون از جیب‌ خود بیرون بیاورید. رادیوی اف‌ام و موزیک‌پلیری که در دل این هدفون کارگذاشته شده، شما را از منبع پخش صدا هم بی‌نیاز می‌کند. یک کارت حافظه را پر از موزیک کنید، در شیار ظریف هدفون بگذارید و تمام. پیاده‌رو‌های شهر منتظر شما هستند.

هدفون روگوشی NIA Q8-851S Wireless

خرید محصول از دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه