رییس پورشه، مدیر عامل جدید فولکس واگن می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ماتیاس مولر»، رییس هیات مدیره‌ی فعلی پورشه، به عنوان مدیر عامل شرکت فولکس واگن انتخاب شد.

فولکس واگن به یک شروع دوباره احتیاج دارد که شامل نیروی کار جدید هم می‌شود.

در پی استعفای مدیر عامل فولکس واگن به دلیل تقلب‌های این شرکت، مدیر عامل جدیدی مسوولیت اداره‌ی این شرکت را به عهده می‌گیرد. مسوولان گروه خودروسازی فولکس واگن رسما اعلام کردند که «ماتیاس مولر» (Matthias Muller) رییس هیات مدیره‌ی پورشه، مدیرعامل جدید فولکس واگن خواهد شد. در روزهای اخیر، نام مولر به عنوان جایگزین احتمالی «مارتین وینترکورن» (Martin Wintercorn) مطرح شده بود. مارتین وینترکورن به دنبال رسوایی ناشی از تولید دود بیش از حد در خودروهای فولکس واگن از سمت مدیر عاملی استعفا داد. وینترکورن در بیانیه‌ی خداحافظی‌اش گفت: «فولکس واگن به یک شروع دوباره احتیاج دارد که شامل نیروی کار جدید هم می‌شود. من با این استعفا راه را برای شروع دوباره باز می‌کنم.» مولر از سال ۲۰۱۰ مدیریت پورشه را (که زیرمجموعه‌ی فولکس واگن است) به عهده داشته است.

مولر تا زمان تعیین یک جایگزین برای او، هم‌زمان، مدیریت پورشه را هم به عهده خواهد داشت. او در بیانیه‌ای گفت: «مهم‌ترین وظیفه‌ی من این است که اعتماد گروه فولکس واگن را جلب کنم. من باید با شفافیت کامل تمام جزییات این اتفاق را موشکافی کنم و از وضعیت فعلی به نتایج درستی برسم. فولکس واگن تحت مدیریت من تمام تلاش‌اش را خواهد کرد تا استانداردهای نظارتی بسیار سختگیرانه را پیاده سازد. اگر ما بتوانیم به استانداردهای تعیین شده دست یابیم، گروه فولکس واگن با قدرت‌اش در نوآوری، برند معتبرش و مهم‌تر از همه تیم توانمند و با انگیزه‌اش، این فرصت را دارد که قدرتمندتر از همیشه از این بحران نجات یابد.»

ماجرای کامل رسوایی فولکس واگن

به‌طور خلاصه رسوایی فولکس واگن از اینجا ناشی می‌شود که آژانس محافظت از محیط زیست آمریکا این شرکت را به استفاده از دستگاهی برای تقلب در آزمایش‌های مربوط به انتشار دود و گازهای آلوده‌کننده متهم کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Volkswagen

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar غضنفر

    ایران خودرو و سایپا 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه