کوانتوم بریک، عنوان انحصاری ایکس‌باکس وان در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کوانتوم بریک

بازی «کوانتوم بریک» (Quantum Break) یک عنوان اکشن سوم شخص و انحصاری برای ایکس‌باکس است که در واقع در سال ۲۰۱۳ یعنی وقتی که ایکس‌باکس وان به بازار آمد، معرفی شد. سرعت توسعه‌ی این بازی از آن زمان به کندی پیش رفته و سال گذشته هم «رمدی اینتریتنمنت» ( Remedy Entertainment)، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی آن تایید کرد که انتشار این بازی با تاخیر مواجه می‌شود. حالا گفته می‌شود که پروژه‌ی توسعه‌ی کوانتوم بریک به تکمیل نزدیک است و در مراحل پایانی قرار دارد. انتظار می‌رود این عنوان بالاخره در ماه آوریل منتشر شود.

مدیر روابط عمومی استودیوی رمدی اینترتینمت در صفحه‌ی رسمی توییترش خبر داده که دیگر زمان زیادی تا رسیدن این عنوان نمانده.

این بازی ویدیویی توسط استودیوی Remedy Entertainment ساخته شده که عنوان‌های موفقی مثل «مکس پین» (Max Payen) و «الن ویک» (Alan Wake) را در کارنامه‌اش دارد. این بازی با یک سریال لایو اکشن هم همراه است که در ترکیب با صحنه‌های اکشن شدید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده ارایه می‌دهد.

در ابتدا قرار بود بازی کوانتوم بریک در سال ۲۰۱۴ منتشر شود که تا سال ۲۰۱۵ به تاخیر افتاد. سال گذشته در ماه آوریل رمدی اینترتینمنت تایید کرد که انتشار بازی یک سال دیگر طول خواهد کشید. طرف‌دارانی که مشتاقانه به انتظار این بازی نشسته بودند از این خبر ناراحت شدند.

 Thomas Puha، مدیر روابط عمومی استودیوی رمدی اینترتینمت در صفحه‌ی رسمی توییترش خبر داده که دیگر زمان زیادی تا رسیدن این عنوان نمانده و اضافه کرد که “کارهای آن تقریبا تمام شده است.”

این استودیو تاریخ عرضه‌ی Quantum Break را هفدهم فروردین ماه سال آینده اعلام کرده است. مایکروسافت هنوز انتشار نسخه‌ی کامپیوتر شخصی را رد نکرده است. اما به احتمال زیاد نسخه‌ی PC هم‌زمان با انتشار آن نخواهد آمد. کوانتوم بریک انحصاری ایکس‌باکس وان است.

منبع: Twitter

اخبار مرتبط: تریلر جدید Quantum Break، بازی انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شد

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    والا از شروع نسل ۸ شما فقط بازی های بازسازی شده داشتید ۲۰۱۵ شما یه بازی در حد هیلو یا فورزا داشتید

    1. Avatar یاسین

      با باز سازی شده ها تازه داریم گرم میشیم…هههه مشکل اینجاست با همین باز سازی شده ها فروشش دو برابره. uncharted4و امثالش بیاد فک کنم نینتندو فروشش بیشتر از xbox میشه

    2. Avatar محمد سپاهان

      همون ریمسترامون بیبین چین که اینقد فروش داشته کنسول با همینا ولی خب از همین سال ۲۰۱۶ انحصاریهای قدرتمندمونم میان دیگه

  2. Avatar یاسین

    تفاوت بین کنسولا از لحاظ انحصاری زمین تا آسمون فرق داره سونی کجا و مایکرو کجا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه