سامسونگ بازار گوشی‌های ارزان قیمت را جدی گرفته است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی On7

سامسونگ قصد دارد دو عضو جدید از خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی را راهی بازار کند. این دو محصول گلکسی O5 و گلکسی O7  نام دارند که تاکنون اطلاعات مختلفی درباره‌ی آن‌ها منتشر شده است.

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی On5 و On7 می‌خواهد سهم بیشتری از بازار گوشی‌های ارزان قیمت به‌دست بیاورد.

محصولات جدید سامسونگ به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت شناخته می‌شوند و نشان می‌دهند که این شرکت به شکل جدی بازار موبایل‌های ارزان قیمت را هدف قرار داده است. سامسونگ در این گوشی‌ها از طراحی جدید محصولات پرچم‌دار خودش استفاده کرده و به همین دلیل می‌تواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند.

حضور شرکت‌های چینی باعث شده که سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های ارزان قیمت بسیار کمتر از گذشته شود. به همین دلیل این شرکت قصد دارد محصولاتی را راهی بازار کند که بتوانند نظر خریداران را به سمت خودشان جلب کنند.

گلکسی On7

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی On7 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و در ابعاد ۱۵۱٫۸ در ۷۷٫۵ در ۸٫۲ میلی‌متر راهی بازار می‌شود و ۱۷۲ گرم وزن دارد. برای این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی باکیفیت ۷۲۰p استفاده شده است. سامسونگ در این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اگزینوس ۳۷۴۵ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، استفاده کرده است. این گوشی ۱٫۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. این تلفن‌همراه از شبکه‌ی ۴G ،Wi-Fi و بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد سامسونگ تا مدتی دیگر گوشی‌های گلکسی On7 و On5 را معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که قیمت آن‌ها کمتر از ۲۰۰ دلار خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی On7 را مشاهده کنید.

گلکسی On7 گلکسی On7گلکسی On7

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar 777

    درخواست لیست گوشی های ارزان قیمت سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه