سامسونگ تا ۹‌ مهر گوشی‌های فراخوان‌شده‌ی گلکسی نوت ۷ را غیرفعال می‌کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ طی یک فراخوان بزرگ در پی جمع‌آوری ۲٫۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ است. سامسونگ به‌خاطر گزارش چندین مورد آتش‌گرفتن نوت ۷ تصمیم به چنین کاری گرفته بود. حالا خبر رسیده که تمام این گوشی‌ها تا ۹ مهرماه غیرفعال شده و قابل استفاده نخواهند بود.

همان‌طور که احتمالا تا حالا مطلع شده‌اید چندین مورد آتش‌ گرفتن گلکسی نوت ۷ گزارش شده. این گزارش‌ها سامسونگ را مجبور کرد تا فراخوان جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را صادر کند. میزان گزارش‌های منفی به حدی بود که مدیر عامل سامسونگ، «دی‌جی کوه» (DJ Koh)، از مردم عذرخواهی کرد. یادآوری می‌کنیم که مشکل اصلی از باتری‌ای است که یک شرکت تابعه (Samsung SDI) برای سامسونگ تولید کرده.

بیانیه‌ی رسمی سامسونگ: تعویض گلکسی نوت۷ در ایران

فرایند فراخوانی در کشورهای مختلف فرق می‌کند. برای مثال در آمریکا اگر پول نوت ۷ را پرداخته باشید، خیلی راحت می‌توانید به جای آن یک گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge تحویل گرفته و یک گیفت‌کارت ۲۵ دلاری هم از سامسونگ بگیرید. پیش‌تر، شرکت سامسونگ و «کمیته‌ی سلامت محصولات مصرفی» (CPSC) بیانیه‌ی مشترکی صادر کردند و از کاربران گلکسی نوت ۷ خواستند تا گوشی‌هایشان را خاموش کرده و به‌خاطر مشکل باتری در اسرع وقت نسبت به تعویض دستگاه اقدام کنند.

اما اگر به هر دلیلی شما نخواهید نوت ۷ خود را تعویض کنید، تا دو سه هفته‌ی دیگر گوشی‌تان از کار خواهد افتاد. سامسونگ اعلام کرده که تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) دستگاه‌های مشکل‌دار را غیر فعال می‌کند.

‌‌‌

منبع: Phone Arena

‌‌‌
?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. SohylKia

    دم سامی گرم که با مشتری مداریش بازم نشون داد برترین شرکت دنیاست

  2. بهروز

    این خبر تکذیب شده

  3. sepehr

    انصافا دلم برای سامی میسوزه. گناه داره

  4. هادی

    وقتی زور سامسونگ به اپل نرسه همین میشه . زمانی که فروش سامسونگ به اوج خودش رسیده بود و اپل بازارشو از دست داده بود . کمپانی اپل با شرکتی که بیش از ۷۰ % باتری های موبایل رو تولید میکنه قرارداد مستقیم بست. یعنی یه جورایی شرکتشو خرید که سامسونگ مجبور شد خودش باتری هاشو بسازه و این مشکلات به وجود اومد . هیچ وقت نمیشه محصولی که یه کمپانی طی ده ها سال تجربه بهش رسیده رو چند ماهه تولید کرد . به علت دانش کم سامسونگ و غرور زیاد که باعث شد به فکر تولید باتری بیوفته این اتفاقات افتاده امیدوارم هر چه سریع تر مشکلات حل بشه و سامسونگ از دور رقابت کنار نره چون جدی ترین رقیب اپل سامسونگه و اگه کنار بره دیگه شاهد پیشرفت گوشی های موبایل نخواهیم بود و کمپانی برتر محصولاتشو به مردم تحمیل میکنه . رقابت باعث افزایش کارایی و کیفیت محصولات با توجه به نیاز های مردم میشه.ممنون که وقت گزاشتید.

  5. محسن

    چه کاری بود ؟ اگه می دونستن که مشکل دارا کدومه همونا رو غیرفعال می کردن مرجوع می شد ! نه هتل آتیش می گرفت ! نه ماشین ! نه هواپیمایی علیهش بیانیه می داد !!
    به نظرم اون فرضیه شوآف خدمات پس از فروش سامسونگ داره صدق می کنه

  6. محسن

    اقا نوت۷ یه بچه ی شیش ساله رو هم سوزوند کیفیت شرکتشم برملا شد

  7. ابراهیم... .

    گیفت‌کارت ۲۵ دلاری

  8. احمد

    فدرال میگه نوت ۷ روشن تو هواپیما نیارید کلی مردم موقع کار باهاش استرس دارن کسی هم گوشیشو نمیخره یه جاهای ممنوع شده به نظر تو الان میتونه بزنه زیرش بگه به من چه من گوشیمو میفروشم یکم فکر کنید میفهمید من چی میگم

  9. ami

    من که امروز اگهی زدم s7 رو بفروشم ایفون بخرم
    ادم جونشو از سر راه که نیاورده -_-

    1. سام

      اره الان خودندم دیجی مگ هنوز ترجمه نکرده بزا بیاد کامل بخونیم

  10. محمد حسن

    واقعا آبرو ریزی شد من عاشق سامی جون هستم ولی این بار سامی گند زد و دل سیب گندیده رو حسابی شاد کرد

    در کل تاریخ این شرکت چنین چیزی سابقه نداشته و بدتر از همه اینکه گوشی پرچم دار سامی یعنی نوت ۷ این مشکل را پیدا کرد

    حالا اگر j5 j7 یا یه محصول فرعی بود اشکال نداشت

    خلاصه اینکه اعتبار سامسونگ و پرچم دار هاش خدشه دار شد حتی برای منی که عاشق سامی هستم

  11. امیر خوش نظری

    اتفاق ناگوار و ناخوشایندی که رخ داده و در هر حال در تمامی فرایندهای تولید محتمل هست، حتی در چنین کارخانه های عظیم و چندملیتی.
    اما نکته جالب از اولین روز پخش شدن این خبرها نحوه رویکرد شرکت سامسونگ با این وقایع هست. اونها نه انکار کردند، نه بی توجهی، نه توجیج، نه سرزنش به خاطر استفاده نادرست! تصمیماتی که در شرکت های داخلی و خارجی در مواجهه با این قبیل مشکلات در تولید پیشتر دیدیم. اینکه برای حفظ اعتبار برندشون حاضر شدن هزینه هایی با ارقام هنگفتی رو به جان بخرند اما سلامت مشتریان و البته اعتبار و نام برندشون حفظ بشه. اینها درسهای سطح بالای بازاریابی برای علاقه مندان و دانشجویان مرتبط رو به همراه داره که بهتره ازش یاد بگیریم.
    به هر حال من بعنوان یک مصرف کننده (فارغ از برند مورد علاقه ام) هرگز دوست ندارم برای هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا با هیچ کالایی از هیچ برندی از این دست مشکلات رخ بده.

  12. احمد

    خب الان گوشی های مشکل دارو غیر فعال کنه که نترکن جان مردم در خطره ولی یه چیزی مشکوکه اگه الان میتونه گوشی های خراب تشخیص بده چرا همه رو جمع میکنه الان اونایی که خرابه رو مشخص کنه فقط اونارو جمع کنه

    1. Lalo

      حتما همه خرابن دیگه
      همه باتری ها رو samsung sdi زده ولی مال چین رو یه شرکت دیگه
      و گفتن که اونایی که samsung sdi زده همه باتری هاش خراب از آب در اومده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه