سونی و تبلیغ عجیب و غریب اکسپریا

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا

در صفحه‌ی رسمی اکسپریا در توییتر یک تصویر تبلیغاتی منتشر شده که از معرفی یک زیبا خبر می‌دهد.

“فردا ما به خاطر یک شی زیبای دیگر جشن خواهیم گرفت.”

در جریان نمایشگاه CES 2016 سونی از چندین محصول مختلف رونمایی کرد، هرچند که در میان آنها هیچ تلفن هوشمندی معرفی نشد. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که برگزاری همایش جهانی موبایل (MWC 2016) هم نزدیک است و احتمالا سونی معرفی گوشی هوشمند جدیدش را برای رویداد MWC نگه داشته است.

حالا با این اوصاف، به نظر می‌رسد سونی می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک محصول جدیدی را معرفی کند. حساب کاربری توییتر اکسپریای این شرکت اخیرا تصویری را همراه با یک متن منتشر کرده که می‌گوید: “فردا ما به خاطر یک زیبای(!) جدید جشن خواهیم گرفت.” متاسفانه، غیر از این جمله‌ هیچ اطلاعات دیگری درباره‌ی محصولی که معرفی خواهند کرد وجود ندارد.

اکسپریا

بعضی معتقدند که این تبلیغ جدید ممکن است مربوط به یک تلفن هوشمند جدید باشد. با این حساب، این سوال ایجاد می‌شود که اگر این گوشی اکنون معرفی شود، پس در همایش جهانی موبایل از چه چیزی رونمایی خواهند کرد. گروهی دیگر هم حدس می‌زنند که شاید این تبلیغ به به‌روزرسان نرم‌افزاری اشاره داشته باشد، اما اندروید ۶.۰ با مارشمالو شناخته می‌شود، در حالی که تصویر منتشر شده یک کیک فنجانی را نشان می‌دهد.

آخر از همه اینکه به احتمال زیاد دلیل این تبلیغ می‌تواند معرفی رنگ جدیدی برای یکی از گوشی‌های فعلی‌ سونی باشد. شاید سونی اکسپریا Z5، گوشی پرچم‌دار این شرکت رنگ جدید را به خود بگیرد. در هر صورت، به زودی این موضوع را خواهیم فهمید.

مرتبط: احتمال عرضه‌ی رنگ صورتی اکسپریا Z5 تا یک ماه دیگر

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ابوالفضل

    به نظرم اکسپریا زد۵ صورتیه که قراره معرفی بشه

  2. Avatar جواد

    احتمالا منظور از این عکسمعرفی زد ۵ با رنگ صورتیه که قبلا هم شایع شده بود به عکس هم نگاه کنید رنگ صورتی خیلی به چشم میاید!

  3. Avatar Paeezvash

    مثل هیچکدام
    سونی ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه