سونی درحال ساخت یک هندزفری پوشیدنی است

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Sony Future Lab

شرکت سونی به‌تازگی نمونه‌ای از یک « هندزفری » (Hands-Free) پوشیدنی را به نمایش درآورد که هنوز در مرحله‌ی تحقیق و توسعه قرار دارد.

سونی قصد دارد یک هندزفری پوشیدنی معرفی کند که در گوش کاربران قرار نمی‌گیرد.

شرکت سونی یک بخش تحقیق و توسعه‌ی جدید به نام (Future Lab Program) راه اندازی کرده که در آن طرح‌هایی که هنوز در مرحله‌ی تولید قرار دارند را به مخاطب‌ها نشان می‌دهد تا با بازخوردهای به دست آمده، محصول نهایی را با کیفیت بیشتری راهی بازار کند.

اولین محصول این بخش تحقیق و توسعه یک هندزفری پوشیندنی است که در یک ویدیوی مرموز به نمایش درآمد. این هندزفری تجربه‌ی کاربری جدیدی را به علاقه‌مندان برای گوش دادن به موسیقی به همراه می‌آورد. به وسیله‌ی این هندزفری کاربران چیزی در گوش خودشان قرار نمی‌دهند، اما همچنان می‌توانند صدای موسیقی را بشوند. همچنین این محصول با حرف N معرفی می‌شود و احتمال دارد که در نمایشگاه SXSW که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر شود.

شرکت سونی قبلا هم پروژه‌های تحقیقاتی مانند Life Space UX را هم داشته که در آن یک کنترل از راه دور عجیب به نمایش درآمد. احتمال دارد که هندزفری جدید سونی به عنوان بخشی از «واکمن» (Walkman) جدید یا حتی وسیله‌ای تازه برای پلی‌استیشن۴ معرفی شود. به احتمال زیاد این محصول جدید سونی می‌تواند نظر علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را به سمت خودش جلب کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ops

    سونی عشقه

  2. Avatar D&A

    واقعا فهمیدن بعضی از این فیلمهای تبلیغاتی، مثل حل کردن تست هوش میمونه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه