شایعاتی جدید از تبلت گلکسی ویو سامسونگ منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در نمایشگاه IFA و پس از معرفی ساعت گلکسی گیر S2 در یک تیزر کوتاه تبلت جدیدی را به نمایش در آورد. در آن زمان گفته نشد که نام این تبلت چیست، اما بعدا مشخص شد که گلکسی ویو نام دارد.

تبلت گلکسی ویو با شماره SM-T670 درحال ساخت است و به تازگی مجوز استفاده از بلوتوث را دریافت کرده است.

تا این لحظه مشخص شده که این محصول بزرگ‌ترین تبلتی خواهد بود که تا کنون ساخته شده است. گلکسی ویو یک تبلت ۱۸.۴ اینچی است و سامسونگ این محصول را با شماره SM-T670 می‌سازد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، گلکسی ویو مجوزهای لازم را از سازمان Bluetooth SIG دریافت کرده است. این سازمان مجوز استفاده از بلوتوث روی دستگاه‌های مختلف را صادر می‌کند.
درحالی که هنوز مشخص نیست این تبلت در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما به احتمال زیاد سامسونگ این تبلت را در دو مدل مختلف راهی بازار می‌کند که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند. از آنجایی که در زمان عرضه یک محصول مجوزهای لازم برای آن دریافت می‌شود، قطعا سامسونگ قصد دارد تا مدتی دیگر گلکسی ویو را راهی بازار کند.

galaxyview-tablet-samsung-1
براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، این محصول از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. برای این تبلت از چیپ‌ست Exynos 7580 استفاده شده که هشت پردازنده با سرعت ۱/۶ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های تبلت گلکسی ویو به حساب می‌آید. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی این محصول قرار دارد و از یک باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای آن استفاده شده است. به احتمال زیاد این تبلت با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود.

galaxyview-tablet-samsung-2

در کنار این محصول، سامسونگ یک تبلت ویندوزی را هم در دست ساخت دارد که هنوز معرفی نشده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mosam

    این سامسونگ هم نمیدونه چیکارکنه دیگه طرح نداره 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه