شایعه: آیپد ایر ۳ نمایشگر ۴K خواهد داشت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد ایر 3

در حال حاضر، در میان دستگاه‌های آیپد، آیپد پرو با رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل، بیشترین وضوح تصویر را دارد. در این میان، آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۴ هر دو وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را دارند. حالا اگر شایعه‌های جدید درست باشند، احتمالا نمایشگر آیپد ایر ۳ وضوح تصویر ۴K خواهد داشت. این ادعای گزارش‌هایی است که اخیرا به دست رسیده است.

این میزان وضوح تصویر برای نمایشگری به اندازه‌ی آیپد ایر ۳ بسیار شفاف و دقیق خواهد بود.

براساس گزارش‌هایی از زنجیره‌ی تامین تایوانی، به نظر می‌رسد آیپد ایر ۳ نمایشگری با رزولوشن ۴K خواهد داشت. این میزان رزولوشن با آیپد پرو فاصله‌ی زیادی دارد، که در حال حاضر تبلت پرچم‌دار اپل به حساب می‌آید. این درحالی است که انتظار می‌رفت وضوح تصویر آیپد ایر ۳ در بهترین حالت مشابه آیپد پرو باشد.

این میزان وضوح تصویر برای نمایشگری به اندازه‌ی آیپد ایر ۳ بسیار شفاف و شارپ خواهد بود و می‌توان گفت ۴K تا حدی زیاده‌روی است. از آن گذشته، به باتری هم فشار زیادی وارد می‌کند چرا که نمایشگر ۴K انرژی زیادی مصرف خواهد کرد. البته، این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که این اولین باری است که شایعه‌ای حاکی از نمایشگر ۴K در آیپد ایر ۳ می‌شنویم. وب‌سایت ۹to5Mac که یکی از منابع مهم خبرهای مربوط به اپل به حساب می‌آید، در این باره خبری منتشر نکرده است. در هر صورت، به این شایعه با دیده‌ی شک و تردید بنگرید.

منبع: Patently Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar قاسم

    بنظر من بهتره قابلیت های کاربردی تری به آیپد افزوده بشه تا همچین چیزی که در این محصول اصلا نیازی بهش نیست
    اپل از ابتدای شروع کار همیشه با بقیه تولید کننده ها ساز مخالف زده و حتی در مورد نمایشگرهاش به وضوح همیشه میگفته که فقط رتینا بودن کفایت میکنه نه رزولوشن و بعد از آن کیفیت رنگ ها و زاویه دید و …
    اینکه روی همچین موردی بخواد مانور تبلیغاتی بده مثل اینه که یک تیر خلاص به خودش زده باشه از نظر من
    من شخصا فکر میکنم خرید همچین تبلت هایی اصلا توجیه مشخصی نداره
    چرا؟
    استفاده ما از تبلت ها تقریبا عوض شده
    ما دیگه از تبلت ها فقط برای اینترنت و فیلم استفاده نمیکنیم
    وقت اون رسیده قابلیت های بیشتری به این دستگاه ها اضافه بشه
    چیزی که واقعا یک مشکلی رو از این محصولات برطرف کنه
    تبلت ها در حال حاضر همون موبایل های با صفحه بزرگتر هستن که بنظرم از نظر کارایی واقعا باید یک سطح بالاتر باشند تا ارزش خریدشون بالاتر باشه

    1. Avatar وحید

      اون وقتی که میگفت رتینا کافیه، هنوز فیلم ها با کیفیت بالاتر از فول اپ دی نیومده بود، ولی موافقم با اینکه باید قابلیت های کاربردی تری اضافه کنه، منم تقریبا تمام کار هامو با آیپدم به راحتی انجام میدم، فقط یه تماسه که وقتایی که آیفونم بهش کانکته حله میشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه