شایعه: سونی یک مدل جدید از سری اکسپریا Z5 عرضه خواهد کرد

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت سونی در جریان مراسم IFA 2015 که از روز چهارشنبه در شهر برلین آغاز شده است، سه گوشی هوشمند از سری محصولات اکسپریا Z5 را به‌طور رسمی معرفی کرد. این در حالی است که به‌تازگی شایعه‌هایی پیرامون این‌که سونی قصد دارد مدل دیگری از این سری محصولات را با نام اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم در ژاپن عرضه کند، منتشر شده است.

براساس شایعه‌های منتشر شده، سونی قصد دارد یکی دیگر از محصولات سری اکسپریا Z5 را با نام اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم در ژاپن عرضه کند.

سه گوشی اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 پریمیوم و اکسپریا Z5 کامپکت جدیدترین محصولات هوشمند سونی هستند که در جریان این مراسم رونمایی شدند. براساس گزارش‌های منتشر شده از کشور چین، شرکت سازنده در گوشی اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم از یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده کرده است. همچنین سونی در این دستگاه ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. پیش از این سونی در گوشی اکسپریا Z5 کامپکت از یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل استفاده کرده بود. شرکت سازنده در این گوشی ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم قرار داده بود.

xperia-z5-compact-premium

به‌نظر می‌رسد سونی در گوشی اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم از همان ویژگی‌های سخت‌افزاری و مشخصات استفاده شده در گوشی اکسپریا Z5 کامپکت استفاده کرده است. براین اساس احتمالا توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. همچنین یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با حسگر Exmor هم در پشت این گوشی قرار خواهد گرفت.

لازم به‌ذکر است که سونی روی کلید پاور تمام محصولات سری اکسپریا Z5، فناوری حسگر تشخیص اثر انگشت را قرار داده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه