شایعات آخرین ما ۲ شفاف‌سازی می‌شوند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نیل دراکمن کارگردان و خالق بازی آخرین ما، در یک گفت و گو درباره‌ی شایعات قسمت دوم بازی آخرین ما توضیحاتی داد.

“ما برای آخرین ما ۲ ایده‌پردازی می‌کردیم.”

هفته‌ی گذشته در جریان یک لایو استریم برای بازی آنچارتد ۴، نویسندگان شرکت «ناتی داگ» (Naughty Dog) سهوا گفتند که مشغول کار روی دنباله‌ی بازی آخرین ما هستند. این دنباله احتمالا آخرین ما ۲ (The Last of Us 2) نام خواهد داشت. یکی از این نویسندگان در جریان این پخش زنده گفت: “سرپرستی تمام انیمیشن‌های چهره در آنچارتد را اریک به عهده خواهد داشت، و اولین قسمت آخرین ما. اوه! گفتم اولین قسمت آخرین ما؟” این نشان می‌دهد که احتمالا پروژه‌ی آخرین ما ۲ در جریان است، زیرا دلیل دیگری ندارد که عبارت «اولین قسمت آخرین ما» در پس ذهن اعضای ناتی داگ باشد.

معنی این جمله چیست؟ آیا این جمله تایید می‌کند که ناتی داگ دنباله‌ی آخرین ما را می‌سازد. این‌طور که به نظر می‌رسد، این موضوع درست است. «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) خالق این بازی، در گفت و گو با مجله‌ی رسمی پلی استیشن به شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که از گفته‌های «نولان نورث»، یکی از صداپیشگان بازی، ناشی شده بود، پرداخت.

دراکمن گفت: “وقتی که من و بروس [استرالی، کارگردان بازی] کار روی آنچارتد را شروع کردیم، در مورد موضوعات مختلفی ایده‌پردازی می‌کردیم، ایده‌هایی برای آخرین ما ۲؛ ایده‌هایی برای شخصیت‌های جدید؛ ایده‌هایی برای جوئل و الی؛ ایده‌هایی برای یک بازی علمی-تخیلی؛ ایده‌هایی برای یک بازی فانتزی و برای هریک از آن ایده‌ها نمونه‌هایی می‌ساختیم. همین که ما می‌خواستیم زمینه را فراهم کنیم یا آن لیست را محدود کنیم، از ما خواستند تا روی آنچارتد ۴ کار کنیم.”

به این ترتیب، معنای چنین گفته‌هایی این است که تیم ناتی داگ در این مرحله ایده‌هایی برای قسمت دوم آخرین ما دارند. اما تا جایی که به توسعه‌ی بازی مربوط می‌شود، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و فعلا مشغول کاری روی آنچارتد ۴ هستند. اما حداقل همین خبر خوبی است که مسوولان ناتی داگ قصد ساخت دنباله‌ای برای آخرین ما دارند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GamesRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    ساختن دنباله برای شاهکاری مثل The Last of us کار آسونی نخواهد بود.

  2. Avatar امیر

    امیدوارم بلایی که بر و بچه های Valve با بازی Half-Life به سر ما آورده اند دوباره تکرار نشود.
    البته سیاست های سونی از زمین تا آسمان با Valve فرق دارد. با توجه به فروش وحشتناک زیاد The Last of Us نساختن شماره بعدیش از نظر تجاری حرکتی اشتباه است. جمعیت زیادی از گیمرها منتظر قسمت بعدی بازی هستند و از این انتظار زیاد، باید نهایت استفاده را کرد.
    به نظر من بهتر است به جای اینکه ساختار آنچارتدی را پیش بگیرند، مثل GTA یا Red Dead هر شماره از Last of Us داستان شخصیت هایی جدیدی را تعریف کند,، اما در عین حال بازی حال و هوا و روح The Last of Us را حفظ کند.

    1. Avatar رضا غفاریان

      درود بر شما،

      تا حدودی موافق ام… ولی the last of us انقدر خوب بود که شاید اگر تکرار نشه بهتر باشه ?

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه