شایعه: اکسپریا Z6 از صفحه نمایش حساس به‌فشار بهره می‌برد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی سونی اکسپریا

از زمانی که شرکت اپل قابلیت لمس «سه‌بعدی» (۳D Touch) را در آیفون ۶s قرار داد، بسیاری از شرکت‌ها سعی کردند که از این ویژگی در محصولات خودشان استفاده کنند. البته هوآوی کمی قبل‌تر از شرکت اپل از این قابلیت در گوشی Mate S استفاده کرده بود. مدتی پیش شایعاتی هم از وجود این ویژگی در گوشی گلکسی S7 سامسونگ منتشر شده بود و اکنون به‌نظر می‌رسد که این ویژگی مورد توجه شرکت سونی هم قرار گرفته و می‌خواهد در گوشی اکسپریا Z6 از صفحه نمایش حساس به فشار استفاده کند.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی قصد دارد از صفحه نمایش‌های حساس به فشار در گوشی اکسپریا Z6 استفاده کند.

براساس شایعات منتشر شده از سوی سایت MobiPicker، به احتمال زیاد شرکت سونی از صفحه نمایش حساس به‌فشار در گوشی اکسپریا Z6 استفاده خواهد کرد. در حال حاضر آخرین پرچم‌دار شرکت سونی گوشی Z5 است که در سه مدل Z5 ،Z5 Premium و Z5 Compact راهی بازار شده است.

با توجه به اطلاعاتی که سایت MobiPicker به‌دست آورده، سونی قصد دارد از تکنولوژی مخصوص خودش در زمینه‌‌ی صفحه نمایش‌های حساس به‌فشار در این گوشی استفاده کند و به همین دلیل احتمال دارد که صفحه نمایش خاص خودش را برای پرچم‌دار بعدی‌اش تولید کند.

قبلا شایعاتی منتشر شده بود شرکت Synaptics هم قصد دارد از تکنولوژی خودش برای صفحه نمایش‌های حساس به فشار رونمایی کند و می‌خواهد این تکنولوژی را در اختیار شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ قرار دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌App_Empire_News2

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar جواد

    کاش توضیحی در مورد این تکنولوژی میدادی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه