طرح شماتیک منتسب به اکسپریا C6 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصویری از رندر یک گوشی سونی روی اینترنت منتشر شده که گفته می‌شود طرح شماتیک اکسپریا C6 است که به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. این رندر نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی، حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد.

حدودا یک ماه تا نمایشگاه MWC 2016 مانده و Sony قرار است در کنفرانس مطبوعاتی خود که دعوت‌نامه‌های آن را مدتی پیش منتشر کرده بود، محصولات جدیدش را معرفی کند. تصور می‌شود که یکی از این محصولات جدید، گوشی Xperia C6 باشد؛ اگرچه خود شرکت سونی تا کنون معرفی این گوشی در نمایشگاه مذکور را رسما اعلام نکرده است.

چند هفته قبل، یک منبع چینی عکس‌هایی منتسب به اکسپریا C6 پخش کرده بود؛ در آن ‌عکس‌ها دیده می‌شد که نمایشگر گوشی جدید سونی، حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد.

در ادامه‌ی اخبار مربوط به این گوشی هم اخیرا OnLeaks@ که یک منبع کم و بیش مورد اعتماد است، یک تصویر رندری روی اینترنت پخش کرده که گفته می‌شود بر اساس طرح‌های شماتیک کارخانه‌ی تولید گوشی‌های سونی است.

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images

طرح شماتیک لو رفته از اکسپریا C6 که @OnLeaks منتشر کرده

در این طرح شماتیک، شباهت زیادی بین دیزاین این گوشی و مدل اکسپریا C5 الترا دیده می‌شود. گوشی اکسپریا C5 الترا یک گوشی میان‌رده بود که سال گذشته عرضه شد و نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و بدون حاشیه داشت.

در این طرح شماتیک، شباهت زیادی بین دیزاین این گوشی و مدل اکسپریا C5 الترا دیده می‌شود.

البته تا این لحظه اطلاعی درباره‌ی اندازه‌ی نمایشگر اکسپریا C6 نداریم ولی گمان می‌رود که حداقل ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p باشد.

احتمالا در این گوشی از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio P10 استفاده می‌شود که چیپ‌ست خیلی رده‌بالایی نیست اما به نسبت قیمت‌اش، کارکرد خوبی دارد.‌

طبق رندرهایی که منتشر شده، گوشی اکسپریا C6 در سه رنگ تولید خواهد شد؛ گرچه زمان و محل عرضه‌ی آن به بازار هنوز مشخص نیست.

عکس‌های منتسب به اکسپریا C6 که مدتی پیش یک منبع چینی منتشر کرده بود را در زیر می‌بینید.

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images-(2)

عکس منتسب به اکسپریا C6 که یک منبع چینی منتشر کرده بود

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images-(1)

عکس منتسب به اکسپریا C6 که یک منبع چینی منتشر کرده بود

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه