عرضه تمام قسمت‌های هیتمن تا پایان تابستان

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده توسط شرکت و استودیوی سازنده‌ی بازی «هیتمن» (Hitman)، تمام قسمت‌های این بازی ویدیویی تا پایان تابستان به بازار خواهد آمد.

در شرایطی که بازی هیتمن، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی IO Interactive ابتدا قرار بود به شکل یک بازی کامل منتشر شود، اوایل امسال سازنده‌اش از به بازار آمدن این بازی به شکل چند قسمتی و آن هم به‌صورت آنلاین خبر داد. هدف شرکت از عرضه‌ی بازی به‌شکل چندقسمتی امکان تمرکز بیش‌تر روی هر قسمت و افزایش کیفیت کلی این بازی بود.

اوایل این ماه خبر رسید بازی در ۷ قسمت عرضه خواهد شد. خبر خوب برای مشتاقان بازی هم این‌که برای در اختیار داشتن همه‌ی قسمت‌ها لازم نیست خیلی صبر کنید. بر اساس آن‌چه شرکت سازنده بازی اعلام کرده، همه‌ی قسمت‌های هیتمن تا پایان تابستان به بازار خواهند آمد.
hitman2

گرچه تا زمان عرضه‌ی همه قسمت‌ها باید چند ماهی صبر کنیم؛ ولی دست کم حالا یک چارچوب زمانی در اختیار داریم. بد نیست برای کسانی که با شیوه‌ی عرضه‌ی چند قسمتی بازی‌ها آشنا نیستند توضیح دهیم که اصولا هر قسمت به شکل جداگانه قیمت‌گذاری می‌شود؛ اما می‌توان کل بازی را هم به قیمت ۶۰ دلار یک‌جا خرید و هم‌زمان با عرضه‌ی هر قسمت آن را دریافت کرد.

تا امروز قسمت اول بازی منتشر شده و طرفداران بازی می‌توانند در هفته‌های بعد منتظر انتشار قسمت‌های بعدی باشند. قرار است قسمت بعدی بازی که وقایع آن در شهری ساحلی در جنوب ایتالیا می‌گذرد ماه آوریل(اواخر فروردین ماه) عرضه شود. در ضمن نسخه‌ی فیزیکی بازی هم در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد.

منبع: Ubergizmo

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    سلام منظور از
    نسخه فیزیکی چیه؟

    1. Avatar Mohammad

      دی وی دی یا بلوری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه