عقاب‌ها پهپاد شکار می‌کنند

۲۲ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شش ماه پیش بود که قوانینی جدید برای چگونگی برخورد با پهپادها در امریکا تصویب شد. با این حال، ظاهرا این قوانین فقط برای انسان‌ها هم لازم نیستند. این طور که به نظر می‌رسد، پرندگان هنوز قابلیت تمایز حیوان و ماشین را پیدا نکرده‌اند.

ظاهرا پهپادها از دست انسان‌ها که به کنار، از دست حیوانات هم در امان نیستند.

اخیرا عقابی در استرالیا به یک پهپاد حمله کرده است. این عقاب، در حمله‌ی موفقانه‌ی خود توانسته است پهپاد شرکت Melbourne Aerial Video را که در حال بررسی منطقه‌ای بوده است را نابود کند.

در ابتدای ویدیوی منتشر شده، می‌توانید از دور عقاب را ببینید، اما عقاب ثانیه‌ای به خلبان پهپاد مهلت نمی‌دهد و تا این پهپاد بخواهد فرار کند، مستقیم با پنجه‌های باز شده‌اش به سمت پهپاد حمله می‌کند.

EagleMag1 EagleMag2 EagleMag3 EagleMag4

شاید بخواهید به توصیه‌ی خلبان این پهپاد گوش کنید: “اگر پرنده‌ای شکاری را به هنگام پرواز دیدید، فرود بیایید. من این نکته را هم به برنامه‌ی خلبانی‌ام اضافه کرده‌ام.”

چند وقت پیش سازمان جنگل‌ها امریکا، پرواز پهپادها را در جنگل‌های این کشور ممنوع کرد. دلیل این ممنوعیت هم ایجاد مزاحمت برای پرندگان اعلام شده بود.

پهپادها اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و از ساخت ویدیوها و تصاویر مختلف گرفته، تا تحویل مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر این روند ادامه پیدا کند، احتمالا در آینده‌ای نزدیک به‌جای پرنده، دیگر در آسمان فقط پهپاد خواهیم دید.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه