عملکرد فوق‌العاده‌ی تراشه‌ی Kirin 950 در گوشی Mate 8 شرکت هوآوی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
huawei-mate-kirin950

در چند هفته‌ی گذشته تراشه‌‌ی Kirin 950 و گوشی (Mate 8)«میت ۸» شرکت هوآوی نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کرده‌اند. شرکت هوآوی سعی کرده این دو محصول را به شکلی تولید کند که بتوانند در بازار تلفن‌های همراه هوشمند قدرت‌نمایی کنند. با توجه به اطلاعات لو رفته از گوشی میت ۸، تراشه‌ی Kirin 950 قدرت پردازشی بالایی دارد.

به نظر می‌رسد که گوشی میت ۸ که با تراشه‌‌ی Kirin 950 عرضه می‌شود، یک محصول قدرتمند باشد.

تراشه‌ی Kirin 950 مدتی پیش معرفی شد و هوآوی اعلام کرد که در گوشی Mate 8 قرار خواهد گرفت. این گوشی هنوز به شکل رسمی معرفی نشده، اما اطلاعات لو رفته از آن به این موضوع اشاره دارند که تراشه‌ی Kirin 950 قدرت پردازشی بالایی را برای این محصول فراهم کرده است.

این تراشه که در گذشته امتیاز ۸۳۰۰۰ را در بنچمارک AnTuTu کسب کرده بود بار دیگر نتایج خوبی از خودش به‌جا گذاشته است. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، این تراشه در گوشی میت ۸ دیده شده و مورد آزمایش قرار گرفته است. گوشی میت ۸ با تراشه‌ی Kirin 950 توانسته امتیاز ۸۹۶۳۰ را به‌دست بیاورد که باعث شده بالاتر از تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ قرار بگیرد.

Mate 8

به‌جز تراشه‌ی به‌کار رفته در گوشی میت ۸ هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر نشده است. در گذشته گفته شده بود که این محصول از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰p یا Full HD بهره می‌برد. احتمال دارد که سه یا چهار گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شود. شاید یک دوربین ۱۳ یا ۲۰.۷ مگاپیکسلی هم در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار بگیرد. امکان دارد که این گوشی دو سیم‌کارته باشد و از کارت حافظه پشتیبانی کند.
براساس اخبار منتشر شده، گوشی میت ۸ در تاریخ ۵ آذر ماه به شکل رسمی معرفی خواهد شد و احتمال می‌رود مدلی که سه گیگابایت رم دارد با قیمت ۵۲۰ دلار و مدلی که ۴ گیگابایت رم دارد با قیمت ۶۱۰ دلار به فروش برسد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar MOHAMMAD

    آقا جان اصلا شما بگین ۱۰۰هزار.چرا بحث میکنین؟هر سال هر محصولیبعد یکی دیگه میاد که قوی تر و جدید تر و بالاتره،هواوی میت ۸ مسلما بعد از نوت۵ اومده.خب بچه دبستانی هم میدونه بهتره. بعد از اینم اسنپ دراگون۸۲۰میاد میزنه روی این.بعدش یکی دیگه میزنه روی همون و بعدش …ما فقط خریداریم.مسئول بخش تحقیقات برند ها نیستیم که برندای بقیه رو خراب میکنیم و سنگ برند مورد علاقمونو به سینه میزنیم.اگه خوشت اومد از فلان گوشی،بخر.خوشت نیومد دیگه خرابش نکن برادر من،مردم اومدن بخرن.میزنی توی ذوقشون…

  2. Avatar MoE!N

    بنده به نظر شخصیم تراشه های Snapdragon و Apple رو بیشتر میپسندم.
    snapdragon تراشه های عالی هستند و تراشه Apple به علت سازگاری عالی با سیستم عامل یکپارچه iOS

  3. Avatar Ali

    واقعا زیبا عالی باکیفیت

    هواوی کم کم داره از بقیه فاصله میگیره

  4. Avatar سعید

    هوآوی داره خودشو میکشه کیفیتش برسونه به تراشه پارسال سامسونگ بعد یه عده میان در مورد سامسونگ بد میگن

    1. Avatar ابراهیم

      تراشه ی پارسال سامسونگ؟، دقیقاً منظورتون از تراشه ی پارسال سامسونگ چی هست؟، همینی که روی نوت ۵ توی تصویر Antutu مشخصه؟ یا اینکه سامسونگ تراشه ای تولید کرده که شما می دونی و سامسونگ؟

    2. Avatar Ali

      پارسال سامسونگ ۹۰هزار بود حتما هه

    3. Avatar پویا

      سجاد جان اگه این شایعه راجب این پردازنده درست باشه پرچم دار امسال سامسونگ هم با پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ به گرد پاشم نمیرسه بعد شما میگی داره خودشو می کشه به کیفیتش رو به پارسال سامسونگ برسونه ؟ واقعا حرف مسخره ای بوود

  5. Avatar ابراهیم

    همین که Huawei بسیاری از شرکت های Telecommunication بزرگ دنیا رو به زانو در آورده نشاندهنده ی اقبال خوش یمن محصولاتش هست، در زمینه ی Smartphone ها هم همین کافیه که برای تغییر جایگاهش از برند سوم پرفروش دنیا به رتبه های بالاتر خیز برداشته. با شوق زیادی منتظر معرفی این محصول در کشورمون هستم.

    1. Avatar Ali

      Like

    2. Avatar امیرحسین مصطفوی

      کاملا باهات موافقم. Huawei داره فوق‌العاده عمل می‌کنه.

  6. Avatar محسن

    میاد میبینی امتیازش ۵۰-۴۰ هزار هست
    از این حرفا زیاد میزنن سازنده ها

    1. Avatar arshia

      میاد میبینیم
      شرکتی به اسم و رسم هواوی هرگز این کار رو نمیکنه
      ممکنه ۴-۵ هزار پایین تر باشه ولی انقدری که شما میگی ن

      1. Avatar سجاد

        هوآوی فن هم پیدا شد. 🙂 همه ی ما میدونیم اسنپ ۸۲۰ وقتی بیاد بازار رو قبضه میکنه از اون ور x20 مدیاتک بنظر خیلی قویتر از این می آید

      2. Avatar ابراهیم

        بنظر خیلی قویتر میاد؟، چی؟، کدوم نظر؟، محصولی که هنوز معرفی نشده؟، مگر اینکه شرکت کوالکام مشخصات این محصول و حتی نتایج تست Antutu رو برای شما ارسال کرده و سایرین جز شما و کوالکام خبر ندارند؟

    2. Avatar ali

      لطفا کمی فکر کنین اقا محسن چنین چیزی که شما میگین امکان داره؟؟؟؟؟؟؟؟
      لطفا رو نظراتی که میدید توجه کنین
      خیلی ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه