فیلم‌های جدید Transformers تا ۱۰ سال آینده ساخته خواهند شد

۱۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اکران فیلم Transformers: Age of Extinction که چندان مورد استقبال قرار نگرفت، احتمال ساخت دنباله این مجموعه فیلم‌ها بعید به‌نظر می‌رسید؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت Hasbro همچنان قصد دارد فیلم‌های دیگری از دنیای Transformers تولید کند.

به نظر می‌رسد که باید منتظر قسمت‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجموعه فیلم‌های Transformers باشیم.

استیون دیویس (Steven Davis) رییس شرکت Hasbro در گفتگویی اعلام کرد که آن‌ها برای ۱۰ سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند که فیلم‌های مختلف Transformers راهی بازار شوند. او گفت که به احتمال زیاد این مجموعه فیلم‌ها نسخه‌های پنج، شش، هفت و هشت خواهند داشت.

او گفت: «در آینده فیلم‌های جدید Transformers را از طرف Hasbro،Paramount، مایکل بی (Michael Bay) و همکاران دیگر ما خواهید دید. ما تصمیم گرفتیم که این مجموعه فیلم‌ها را تا ۱۰ سال آینده ادامه دهیم. در این زمان می‌توانیم سه فیلم دیگر را تولید کنیم. درحال حاضر با نه نفر از نویسندگان بسیار خوبمان برای ساخت دنباله‌های فیلم Transformers کار می‌کنیم. من از همین جا می‌گویم که منتظر Transformers 5 باشید و بعد از آن هم کار سخت قسمت‌های ۶، ۷ و هشت را شروع می‌کنیم.»

مایکل بی کارگردان فیلم‌های قبلی Transformers گفته بود که قصد ندارد روی قسمت پنجم این مجموعه کار کنید؛ اما دیویس در صحبت‌های جدیدش گفت که او در این پروژه حضور دارد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این فیلم جدید منتشر نشده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar skyfall

    چرا که نه….به نظر من که فیلم جذابی بوده تا الان و خیلی هم پر مخاطب بوده و ادامه ساخت قسمت های بعدی هم فکر خوبیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه