سرفیس بوک یک ترابایتی قیمت نجومی دارد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس بوک

برای خرید لپ‌تاپ سرفیس بوک با SSD یک ترابایتی مایکروسافت، باید مبلغ بسیار بالایی را هزینه کنید.

قیمت این لپ‌تاپ تقریبا هم‌رده‌ی مک‌بوک پروی اپل خواهد بود.

وقتی که مایکروسافت در جریان رویداد مطبوعاتی‌اش در نیویورک محصولات جدیدی معرفی می‌کرد، یکی از برجسته‌ترین این محصولات «سرفیس بوک» (Surface Book) بود. سرفیس بوک یک تبلت و لپ‌تاپ هیبریدی است که در آن مثل سرفیس پرو ۳ و پرو ۴، از سخت‌افزار‌های قدرتمندی استفاده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند سرفیس بوک را با ظرفیت حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت، پردازنده‌ی اینتل Core i7 و کارت گرافیک مجزا به قیمت ۲۶۹۹ دلار سفارش دهند. این پول بسیار زیادی است، اما از سوی دیگر حافظه‌های SSD هنوز یک تکنولوژی جدید و گران‌قیمت به حساب می‌آیند و ظرفیت‌‌های بالای آنها ارزان نیستند. بنابراین باید انتظار این را داشته باشید که برای سرفیس بوک SSD یک ترابایتی پول بسیار زیادی خرج کنید.

قیمت سرفیس بوک

سرفیس بوک با SSD یک ترابایتی قیمتی معادل ۳۱۹۹ دلار خواهد داشت. به این ترتیب، قیمت این تبلت/لپ‌تاپ تقریبا هم‌رده‌ی مک‌بوک پروی اپل خواهد بود که تقریبا همین قیمت را دارد. با توجه به کارکرد و ویژگی‌های این دو دستگاه، سرفیس بوک کمی ارزش افزوده دارد و قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تمام سفارش‌های سرفیس بوک طی ۶ تا ۸ هفته‌ی آینده عرضه خواهند شد، اما مدل یک ترابایتی این دستگاه تا سال آینده‌ی میلادی عرضه نخواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Windows Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ve

    یه دستگاه عالی با قیمت بد!!!
    با توجه به تمام ویژگی های مثبت متاسفانه سیاست قیمت گذاری برای خریداران گران تمام میشود
    من به شخصه فکر میکنم خرید مک بوک پرو عاقلانه تر باشه
    به ۲ دلیل
    ۱-داشتن سیستم مک و قابلیت نصب ویندوز در کنار آن
    ۲- نبود تفاوت زیاد بین قیمت و سخت افزار دو محصول
    البته شاید صفحه تاچ که من فکر نمیکنم برای یه لپتاب زیاد کار امد باشه برای بعضی ها کارایی زیادی داشته باشه مثل طراحان اما در کل بیشتر طراح ها از قلم های نوری معتبر مانند برند Wacom استفاد میکنند به علت دقت بسیار بالا
    اما من تفاوت انچنانیه دیگری بین این دو محصول ندیدم ، یکی صفحه تاچ و دیگری سیستم عامل اختصاصی
    و به راحتی کاربر ها میتوانند بین این دو محصول یکی را انتخاب کنند

  2. Avatar Kezzen

    با عرض سلام
    به نظر من این transferbook در مقایسه با قابلیت هایی که مک بوک پرو داره و تقریبا در یک سطحی از نظر سخت افزاری قرار گرفته اند ارزش خرید نداره چون مک بوک پرو تقریبا ۸۰۰ دلار اختلاف قیمت داره ( درصورت تمایل برای خرید کیبورد حداقل۱۳۰ دلار باید پرداخت کنید) و باید اینم درنظر گرفت که سیستم عامل مک در بیشتر جوانب بهتر از ویندوز هست . لیست قیمت مدل های مختلف مک بوک پرو را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید :
    http://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook-pro

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه