لاک‌ پشت‌های نینجا، بازی بعدی سازنده‌های بایونتا و متال گیر رایزینگ

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

حدود یک ماه پیش بود که نظام رده بندی بازی‌های برزیل، عنوانی به اسم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan را برای عرضه، رده بندی سنی کرد. این رده بندی سنی، ساخت یک بازی جدید در مجموعه‌ی «لاک پشت‌های نینجا» را برای کنسول‌های پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰، ایکس‌باکس‌وان و هم‌چنین رایانه‌های شخصی نشان می‌داد.

بازی لاک پشت‌های نینجا، سومین همکاری استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز و شرکت اکتیویژن خواهد بود.

اخیرا این بازی دوباره توسط سازمانی دیگر رده بندی سنی شده است. سازمان رده بندی بازی‌های ویدیویی در استرالیا، دقیقا این بازی را دوباره رده بندی سنی کرده است. این سازمان در کنار تایید این شایعه که تهیه‌کننده‌ی بازی شرکت اکتیویژن است، از استودیوی سازنده‌ی آن هم خبر داده. این طور که به نظر می‌رسد، Mutants in Manhattan توسط استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز» ساخته می‌شود. استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز، یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی ژاپنی است و در ساخت بازی‌های سبک اکشن تبحر خاصی دارد.

Bayonetta

تحلیل‌گران صنعت بازی‌های ویدیویی از بایونتا به عنوان یکی از بهترین عناوین نسل هفتم بازی‌های ویدیویی یاد می‌کنند.

استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز که پیش از این بازی‌های بزرگی مثل «بایونتا» و «متال گیر رایزینگ» را ساخته، تا به حال دو همکاری دیگر هم با شرکت اکتیویژن داشته است. این استودیوی برای اکتیویژن دو بازی دیگر به نام‌های The Legend of Korra و Transformers: Devastation را ساخته که این دو هم مثل مجموعه‌ی لاک پشت‌های نینجا، مجموعه‌های انیمیشنی هستند.

در نتیجه می‌توانیم با قاطعیت تمام بگوییم که استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی از روی مجموعه‌ی لاک پشت‌های نینجا است.

Metal Gear Rising Revengeance

هیدئو کوجیما می‌گفت که بهترین استودیوی اکشن‌ساز دنیا، پلاتینیوم گیمز است و به همین دلیل وظیفه‌ی ساخت متال گیر رایزینگ را به آن‌ها سپرد.

البته دو همکاری قبلی پلاتینیوم گیمز و اکتیویژن، نتایج چندان خوبی هم نداشته است. در حالی که دو بازی Transformers: Devastation و The Legend of Korra بسیار از سوی طرفداران مجموعه‌های‌شان مورد قبول واقع شدند، اما منتقدان زیاد از این بازی‌ها راضی نبودند.

هفته‌ی آینده قرار است شاهد رویداد PlayStation Experience باشیم. تا دو روز آینده هم مراسم The Game Awards برگزار می‌شود. احتمال اینکه رونمایی از بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan را در یکی از این دو مراسم ببینیم کم نیست.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar sina

    بدبخت شدیم . یه فرانچایز مسخره دیگه ; (

    1. Avatar رضا

      بستگی داره اگه اکتیویژن دست پلاتینیوم رو باز بزاره مطمئن باش بازی خوبی خواهد شد اما خوب باید صبر کرد

  2. Avatar سعید

    عجب…
    هیدیو کوجیما بیکار نخواهد نشست..
    این بشر فوق العادس….:x

  3. Avatar فانوس رایانه

    عالی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه