مارک همیل احتمالا نه تنها در قسمت هفتم، بلکه در قسمت هشتم Star Wars هم حضور دارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«هان سولو»، «پرنسس لیا» و «چویی» را در پوسترها و تریلرهای نشان داده شده از قسمت هفتم فیلم جنگ‌های ستاره‌ای دیده‌ایم، اما خبری از «لوک اسکای‌واکر» نیست. این جدای (Jedi) جوان، باید در حال حاضر یک جدای مستر شده باشد، اما در هیچ کدام از تصاویر منتشر شده از فیلم جدید چیزی از او ندیده‌ایم.

این طور که به نظر می‌رسد، ممکن است لوک در قسمت هفتم که هیچ، در قسمت هشتم هم حضور داشته باشد. «مارک همیل» (Mark Hamill) که بازیگر نقش لوک است، اخیرا در پستی در توییتر از قسمت هشتم صحبت کرده است. همیل سال گذشته عکسی از خود با ریش بلند منتشر کرد که در لوکیشن‌های ضبط فیلم قسمت هفتم گرفته شده بود.

Hamil-Ford-Fisher

Carrie Fisher، Mark Hamill و Harrison Ford

همیل ریش‌اش را برای بازی در سریال‌های تلویزیونی تراشیده بود. با این حال، ظاهرا جی‌جی‌آبرامز، کارگردان قسمت هفتم که The Force Awakens نام دارد، از همیل خواسته است تا با ریش در فیلم ظاهر شود.

همیل به تازگی در توییترش نوشته است: “آخرین بار در ۲۲ اکتبر اصلاح کردم؛ یک روز پس از روز آخر ضبط فصل دوم سریال Flash. درست سر موقع برای قسمت هشتم!”

Hamilwitter

در یکی از اولین تریلرهای قسمت هفتم، تصویری از کسی را دیدیم که یک دست نداشت و مشغول نوازش R2-D2 بود؛ آن هم در دنیایی نابود شده. احتمال اینکه این فرد، لوک باشد، بسیار زیاد است.

Trailer-Scene

فقط امیدواریم که اگر او لوک است، بازیگرش را تغییر نداده باشند و قضایای کودکی «آناکین اسکای‌واکر» دوباره تکرار نشوند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه