ماکت آیفون ۸ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

دیروز چند رندر سه بعدی از آیفون ۸ منتشر شده بود و امروز هم تصاویری از ماکت این گوشی به بیرون درز کرده است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده متوجه می‌شوید که تمام شایعاتی که تا این لحظه درباره‌ این گوشی منتشر شده درست بوده‌اند.

در این تصاویر مشخص شده که صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را در بر گرفته است و هیچ دکمه فیزیکی روی آن دیده نمی‌شود. همچنین مشخص شده که آیفون جدید لبه‌های بسیار باریکی دارد. اکانت توییتر Geskin که این عکس‌ها را منتشر کرده گفته که اندازه لبه‌ها و حاشیه‌های آیفون جدید دقیقا هم اندازه آیفون ۷ خواهد بود.

در ادامه گفته شده که آیفون ۸ به دو دوربین جلو و دو دوربین پشت مجهز شده و یک شیشه ۲.۵ بعدی روی بدنه جلو و بدنه پشتی گوشی قرار گرفته است. حتی با نگاهی به این عکس‌ها متوجه می‌شوید که محل قرار گرفتن دوربین دوتایی پشت تغییر کرده و به حالت افقی درآمده است.

شایعات می‌گویند که آیفون ۸ در شهریور ماه معرفی می‌شود اما کمی دیرتر از معمول راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

 

 

منبع: توییتر

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar پویان

    واقعی نیست

  2. Avatar امیر اسدی

    چند تا سوراخ دیگه هم میزدن روش، میشد به عنوان آبکش استفاده کرد ازش ????

  3. Avatar رامین

    به نظر منم تصویر fake هستش . باید کمی منتظر موند تا دید . فعلا پگاترون داره رو تولید ۷ اس کار میکنه .

  4. Avatar ساسان

    اگه کلا جلوش صفحست پس دوربین سلفی کجا تعبیه شده 😕

    1. Avatar abbas.ipa

      داداش گلم اخباراشو دنبال کنی میبینی کجا هستش.زیر صفحه

  5. Avatar فرخ کاردان

    یه همچین صفحه نمایشی منطقی نیست! البته نه اینکه امکان پذیر نباشه، نه! اگه به قسمت ایکر توجه کنین متوجه میشین که قسمتی از صفحه به شکل باریک بالای اسپیکر قرار داره!! سازنده هیچ.قت همچین کاری رو نمیکنه! یا اسپیکر کلا بالای گوشی باید قرار بگیره یا از تکنولوژی جدید صفحه نمایش سونی استفاده کنه و از خود صفحه نمایش به عنوان اسپیکر استفاده کنه و محل قرار گیری اسپیکر حذف شه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه