مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷ تا قبل از ۳۱ شهریور ماه راهی بازار می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت سامسونگ سرانجام اعلام کرد که مدل‌های سالم گوشی گلکسی نوت ۷ تا قبل از تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) ابتدا در کشور آمریکا و سپس در نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شوند.

سامسونگ مدل‌های سالم نوت ۷ را از چند روز دیگر عرضه می‌کند.

با توجه به گفته‌ی سامسونگ باید از هفته‌ی آینده شاهد عرضه‌ی مدل‌های سالم گلکسی نوت ۷ در بازار کشورهای مختلف باشیم. البته سامسونگ با انتشار این خبر همچنان از افرادی که مدل خراب را در اختیار دارند در خواست که گوشی را تعویض کنند و آن‌ را نگه‌ندارند. سامسونگ گفته این افراد می‌توانند گوشی خودشان را تعویض کنند یا حتی پول آن را پس بگیرند.

البته طرح تعویض یا بازگرداندن پول تنها افرادی را شامل می‌شود که این تلفن همراه هوشمند تا قبل از تاریخ ۲۵ شهریور ماه خریداری کرده باشند. سامسونگ گفته که کاربران می‌توانند گوشی خودشان را با گلکسی S7 و گلکسی S7 اج هم تعویض کنند و مابقی پول را هم دریافت کنند.

گوشی گلکسی نوت ۷ در طول هفته‌های گذشته خسارت‌های زیادی به بار آورد. وجود مشکل در باتری این تلفن همراه هوشمند باعث شد که گوشی منفجر شود که این موضوع خسارت‌های مالی زیادی به همراه داشته است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که تا این لحظه ۱۳۰ هزار نفر از افرادی که این گوشی را در آمریکا خریداری کرده بودند، گوشی خودشان را تعویض کرده‌اند. سامسونگ در این باره‌ ویدیویی هم منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را ببینید. در این ویدیوی گفته می‌شود که مدل‌های جدید دیگر مشکل باتری ندارند و کاملا ایمن هستند. همچنین بار دیگر از کاربران خواسته می‌شود که اگر نوت ۷ را هنوز تعویض نکرده‌اند، گوشی را خاموش کنند و آن را به سامسونگ پس دهند.

منبع: Businesswire

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    دم سامسونگ گرم که مشتری مداری رو به همه ی شرکت های دنیا یاد داد

    1. Avatar سام

      دم سامسونگ گرم که خطر مرگ رو برای مشتریان و طرفدارانش به ارمغان اورد.

  2. Avatar damdeok

    خوش امد به بمب …

  3. Avatar TECH

    اعتبار این کوشی و سامی کاملا از بین رفت…
    دیگه هرگز از سامی هیچ محصولی جرات ندارم بخرم…

  4. Avatar آسمان

    درود
    یک پرسش : یعنی شرکت بزرگی مانند سامسونگ نمی توانست خودش بفهمد این گوشی مشکل دارد با آزمایش های سخت و با آزمون های پی در پی یا دست کم چند گوشی رو گزینش می کرد می داد دست چند معتاد به گوشی ….
    گاهی شرکت های بزرگ کارهای عجیبی می کنند
    با سپاس

    1. Avatar Am

      تست که مطمئن باشید در مورد برندهای گمنام چینی هم وجود داره سامسونگ که جای خود داره.

      این فرم ایرادها مشکل کیفی اجزا در خط تولید سری هست .
      چیزی نیست که من یا شما یا هر کس دیگه فکر کنیم اگر فلان دستگاهزیر دست چند نفر تست شده بود مشکلات کیفی خط تولیدش پیدا میشد چون اساسا ارتباطی بهم ندارن .

      دستگاههای مختلف الکترونیکی سوای آزمون های استاندارد و رعایت حدود مجازی که خیلی کشورها بصورت اجباری روی کالاهایی که تجاری قراره عرضه بشن قرار دادن تستهای فنی خود شرکت رو هم حتما بصورت گسترده در مقیاسهای شاید چند هزار دستگاه دارن .

      مساله اینه دستگاه هایی که تست میشن هر تعداد باشن دارن کلیات و اصول محصول طراحی شده رو قبل از تولید انبوه نمایندگی میکنن.
      مثل این که کسی گوهینامه رانندگی میگیره ولی تضمین این نیست که این آدم طی ۳۰ سال رانندگی همونی رو که موقع آزمون نشون داده همیشه و حتما اجرا خواهد کرد.

      اون چیزی که میره روی خط تولید برای انبوه سازی مثلا برای یه گوشی امروزی شامل چند هزار قطعه از دهها تولید کننده است.
      شما بعنوان برند ایکس با محصول مشخص ات که تمام آزمونها رو رد کرده و تمام مجوزها رو گرفته احاطه و اشرافی روی تک تک این اجزا اونم وقتی مقیاس تولید میلیونی هست نمیتونی داشته باشی مگر اینکه تک تک این دستگاهها رو بعد از ساخت کامل بگیری و همون تستهای اولیه که برای نمونه های آزمایشی صورت گرفتن رو بصورت بلند مدت روی ابزارهای تجاری انجام بدی که در تولید انبوه و نیمه انبوه غیر ممکنه .
      خیلی قطعات در تولید انبوه با اینکه یه قطعه واحد با عملکرد معلوم هستن ولی از چند تولید کننده مختلف دارن تامین میشن مثل باتری های همین نوت ۷.

      اینجا اگر فقط ۱ قطعه از ۱ تولید کننده در مقیاس کوتاه مدت مثلا ۱ روز طی ۱ سال تولید مشکل داشته باشه و در نمونه برداری تصادفی کنترل کیفی پیدا نشده باشه نزدیک ۰.۳ درصد از کل تولیدات ۳۶۵ روز شما ولو اینکه تمام قطعات دیگه دستگاه سالم باشه و مثل ساعت کار کنه احتمالا ایراد خواهند داشت .
      اینم به پای محصول نهایی که مثلا گوشی و سازنده اش هست نوشته میشه نه تامین کنندگان اجزا و قطعات.
      ۰.۳ درصد ( برابر با تولید ۱ روز ) از محصولی که سالانه در مقیاس ۱۰ میلیون دستگاه ساخته میشه یعنی احتمال وجود ۳۰۰۰۰ دستگاه مشکل دار !
      * خیلی پرچم دارهای سامسونگ در مقیاس دهها میلیون برای هر مدل طی یک سال تولید میشن.

      همونطور که در مورد نوت ۷ دیدید فقط ۳۰ دستگاه مشکل دار کافیه تا ۳ میلیون دستگاه آماده حتی اگر مشکلی نداشته باشن اجبارا جمع آوری بشه چون معلوم نیست مثلا ۲۹۹۷۰ دستگاه مشکل دار بعدی کدوم یکی از این ۳ میلیون دستگاهه و الان کجای دنیاست.

      ضرر و زیان مالی و جانی و اعتبار سازنده و بقیه مواردش که بماند .

    2. Avatar محسن

      وقتی مثل نون تافتون ماشینی گوشی میده بیرون نظارت کم می شه دیگه ! اگه مثل اپل سالی ۲ تا گوشی می داد الان اینطوری نمی شد ! تازه اپل از ترسش با کمترین نوآوری جلو میره

    3. Avatar امیر

      دوست عزیز تا حالا از دو میلیون و پانصد هزار گوشی توزیع شده فقط ۷۰ مورد آتش گرفته یعنی از هر ۳۷۰۰۰ تا فقط یکی
      ببینین احتمال آتش گرفتن چقدر پایینه
      پس با مورد آزمون قرار دادن چند گوشی نمیشد به نتیجه رسید

    4. Avatar آرین

      خب از بین میلیون ها دستگاه ۷۰ تاش خراب بودن.نمی شد آزمایش کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه