مدل جدید ایکس‌باکس وان با طرح فورتزا موتوراسپورت ۶

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال یک بازی شبیه‌سازی رانندگی بسیار خوب هستید، می‌توانید منتظر نسخه ششم سری بازی‌های فورتزا موتور اسپورت باشید. مایکروسافت هم برای علاقه‌مندان به بازی‌های رانندگی مدل جدیدی از ایکس‌باکس وان را آماده کرده است. 

مایکروسافت همیشه مدل‌های مختلفی را از کنسول‌های بازی خودش تولید می‌کند. این‌بار یک مدل جدید از کنسول ایکس‌باکس وان را برای بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ معرفی کرده است.

این شرکت مدل جدید کنسول ایکس‌باکس وان با طرح بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ را از هم‌اکنون برای پیش‌خرید دردسترس علاقه‌مندان قرار داده است. این کنسول در فروشگاه‌های مایکروسافت و چند فروشگاه دیگر عرضه می‌شود. اگر قصد پیش خرید این کنسول را ندارید، می‌توانید در اواسط شهریورماه که بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ عرضه می‌شود، آن را خریداری کنید. این کنسول جدید که ۳۹۹دلار قیمت دارد با هارد ۱ ترابایتی، کنترلری مخصوص و نسخه دیجیتالی بازی فورتزا موتوراسپورت ۶ عرضه می‌شود.

این کنسول بارنگ آبی مخصوص اتومبیل‌های مسابقه‌ای می‌تواند نظر بازی‌کنندگان را به سمت خودش جلب کند. همچنین افکت‌های صوتی مخصوص اتومبیل برای این کنسول در نظر گرفته شده که در زمان خاموش و روشن کردن دستگاه و کارهای دیگر خواهید شنید. لازم به‌ذکر است که این مدل به‌مناسبت دهمین سالگرد سری بازی‌های فورتزا موتور اسپورت تولید شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر مختلف از مدل جدید ایکس‌باکس وان را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه