مرحله‌ی جدید هیتمن به بزرگی یک شهر است؛ تریلر آن را ببینید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Io Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «هیتمن»، یکی از مراحل بازی جدیدش را در قالب تریلری نشان داده است.

قرار است در هر کدام از مراحل هیتمن نقشه‌ی بزرگی را در اختیار داشته باشید.

تریلر جدید بازی «هیتمن» شهر «ساپینزا» (Sapienza) را به تصویر می‌کشد که شهری خیالی در ساحل جنوب ایتالیا است. این ویدیوی جدید، وسعت زیاد مراحل هیتمن جدید را نشان می‌دهد. از عمارت‌ها و کاخ‌های بزرگ گرفته تا کلیسا و حتی ساحل، در هر مرحله‌ی «هیتمن» قرار است نقشه و ساختمان‌های بزرگی را زیر پای‌تان برای گشت و گذار داشته باشید.

هیتمن جدید (که اسم‌اش همان Hitman است) قرار است در روز یازدهم مارس سال آینده‌ی میلادی (۲۳ اسفند) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بازی در ابتدا تنها سه مرحله خواهد داشت. این سه مرحله، «پاریس»، «مراکش» و همین «ساپینزا» خواهند بود.

قرار است در هر کدام از این مراحل، نقشه‌ی بزرگی را در اختیار داشته باشید و در آن به کشتن هدف‌های مختلف بپردازید. به مرور زمان هم مرحله‌های دیگر به بازی اضافه خواهند شد.

می‌توانید در ادامه این تریلر جدید را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar Pourya

    خیلی منتظرشم

  2. Avatar رضا

    سبک مخفی کاری فقط Splinter cell

    1. Avatar hesam

      splinter cell هم خوبه، تفاوتش تو اینه که سم فیشر معلومه که یه سربازه برای انجام یه ماموریت (یعنی هر کس که میبیندش میدونه که این آدم دشمنشه) اما هیتمن 🙂 اینجوری نیست و دشمن تورو مثل یه آدم عادی میبینه تا اینکه تو یه جای خلوت خفتش میکنی و پخ پخ

  3. Avatar mohammad

    هر چند هیتمن عالیه ولی دربرابر شاهکار کوجیما شانسی نداره
    بهترین بازی سبک مخفی کاری MGS FP

    1. Avatar hesam

      @mohammad من هنوز MGPH رو بازی نکردم ولی عجیب اصلا با کاراکتر این شخصیت اصلیش ارتباط بر قرار نمیکنم و حس میکنم هم اتمسفر بازی و هم داستانش خیلی تخیلی و دور از واقعیته. البته دوستام که میدونن من عشق سبک مخفی کاریم خیلی شدید اصرار دارن که MG رو تجربه کنم و منم این کار رو خواهم کرد 🙂

  4. Avatar hesam

    از بچگی عاشق hitman و کلا مخفی کاری بودم، حتی تو دنیای واقعی :دی
    blood mony عالی بود، absolution افتضاح. امیدوارم این نسخه دوباره خوشحالم کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه