مشخصات کامل گوشی شیائومی Mi 5 معلوم شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی mi 5

فروشگاه اینترنتی Oppomart گوشی شیائومی Mi 5 را همراه با مشخصات کامل و قیمت‌اش درج کرده است.

در این گوشی از نسل بعدی تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد.

مورد انتظارترین گوشی هوشمند شیائومی اخیرا در دنیای موبایل سر و صدای زیادی به پا کرده است که البته تعجبی هم ندارد. سابقه‌ی این شرکت سازنده‌ی گوشی در ارایه‌ی محصولات رقابتی باعث شده انتظارات از گوشی شیائومی Mi 5 بالا برود.

علیرغم این که تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی این گوشی به چشم خورده، اما هنوز در مورد این دستگاه تردیدهای زیادی وجود دارد و در مورد بعضی از مشخصات مهم آن مثل امکان وجود یک کلید خانه‌ی فیزیکی، فقط حدس زده می‌شود. شیائومی تاکنون در گوشی‌هایش از کلید خانه‌ی فیزیکی استفاده نکرده است. اما حالا امروز  بالاخره اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات آن به دست رسیده، چرا که این محصول در وب‌سایت Oppomart درج شده است.

شیائومی Mi 5

در این صفحه اطلاعات کامل شیائومی Mi 5 نمایش داده شده، و با توجه به اینکه این منبع اعتبار زیادی دارد، به احتمال زیاد اطلاعات آن درست هستند. گوشی شیائومی Mi 5 یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. در مورد تکنولوژی پنل آن اطلاعاتی وجود ندارد، اما با توجه به سابقه‌ی شرکت، احتمالا IPS LCD خواهد بود. رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و گزینه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی آن وجود دارد.

تراشه‌ی آن هم قابل توجه است. در این گوشی از نسل بعدی تراشه‌های کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد. دوربین‌های اصلی و سلفی آن به ترتیب ۲۰ و ۸ مگاپیکسل هستند. ظاهرا باتری این تلفن هوشمند هم ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و در آن سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اجرا می‌شود. شیائومی Mi 5 در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

آخر از همه، نوبت به قیمت این دستگاه می‌رسد. قیمت آن در وب‌سایت Oppomart معادل ۵۹۹ دلار درج شده است. این قیمت به نظر زیاد می‌رسد، اما با توجه مشخصات سخت‌افزاری آن، باز هم قیمتی به صرفه و رقابتی به حساب می‌آید.

اخبار مرتبط: مدیرعامل شیائومی: انتظار برای عرضه‌ی گوشی Mi 5 ارزش‌اش را دارد

منبع: Oppomart

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه