مشخصات گوشی گلکسی A9 سامسونگ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی شایعات مختلفی درباره عضو جدید خانواده گوشی‌های گلکسی سامسونگ منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی جدیدی را راهی بازار کند که با شماره مدل SM-A9000 شناخته می‌شود.

سامسونگ برای گوشی گلکسی A9 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده است.

به‌تازگی اولین اطلاعات این گوشی که به احتمال زیاد A9 نام خواهد داشت، در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. گوشی A9 که عضو جدید خانواده سری A سامسونگ خواهد بود جزو محصولات میان‌رده بازار به‌حساب می‌آید.

این گوشی از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۲۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 510 بهره می‌برد. سه گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن مشاهده خواهد شد. در بنچمارک AnTuTu گفته شده که این محصول دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD است. همچنین از اندروید ۵.۱.۱ برای این محصول استفاده شده است. هنوز اطلاعاتی از کیفیت دوربین این گوشی منتشر نشده، اما احتمال دارد که همانند مدل A8 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

samsung a9

ماه گذشته هم اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک Geekbench 3 منتشر شده بود. گوشی A9 در این بنچمارک امتیاز ۱۳۲۵ را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۴۴۶۱ را در حالت چند هسته‌ای به‌دست آورده بود. لازم به‌ذکر است که گوشی‌هایی مانند HTC M9 و OnePlus 2 که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برند، به‌ترتیب در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۱۲ و ۸۷۶ و در حالت چند هسته‌ای، امتیاز ۳۷۳۸ و ۳۶۷۳ را به‌دست آورده بودند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه