کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و شارژر Quick Charge 3.0 را معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کوالکام در جریان رویدادی مطبوعاتی که ساعاتی پیش برگزار شد از دو محصول جدید و مهم‌اش مثل اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و رابط شارژ Quick Charge 3.0 رونمایی کرد.

شرکت کوالکام در جریان رویداد مطبوعاتی رسما چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و شارژر هوشمند Quick Charge 3.0 را معرفی کرد.

شرکت کوالکام اعلام کرده که چیپست بالارده‌ی بعدی‌اش، یعنی اسنپ‌دراگون، ۸۲۰ می‌تواند از سرعت ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای که شبکه‌ی ارتباطی LTE ارایه می‌دهد، پشتیبانی کند؛ این رقم در گذشته ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه بود. همچنین به کمک این چیپست می توان با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه آپلود کرد.

این شرکت سازنده‌ی چیپ همچنین Quick Charge 3.0 را معرفی کرد که همراه با اسنپ‌دراگون ۸۲۰ عرضه خواهد شد. کوالکام در این دستگاه بیشتر بر ارایه‌ی شارژ هوشمند تمرکز داشته است. در در Quick Charge 3.0 از الگوریتمی استفاده شده که هنگام شارژ، انرژی ذخیره می‌کند. نسل سوم Quick Charge به میزان ۳۸ درصد بازدهی بیشتری از نسل دوم دارد و هدر رفتن نیرو را تا ۴۵ درصد کاهش می‌دهد.

کوالکام

دیگر ویژگی مهم Quick Charge کوالکام این است که دستگاه شما را به سرعت شارژ می‌کند. مسوولان شرکت تولیدکننده‌ی این محصول می گویند نسل سوم Quick Charge سرعت شارژ را در مقایسه با نسل اول دو برابر کرده؛ و در مقایسه با نسل دوم، این دستگاه جدید، ۲۷ درصد سرعت شارژ را بیشتر می‌کند. معنی این اعداد و ارقام به زبان ساده این است که شما می‌توانید میزان باتری دستگاه‌تان را ظرف مدت ۳۵ دقیقه از ۰ به ۸۰ درصد برسانید.

علاوه بر این، Quick Charge 3.0 میزان دقیق ولتاژ مورد نیاز شما را تشخیص داده و به این صورت خطر داغ شدن بیش از حد دستگاه شما را کاهش می‌دهد.
چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به همراه دستگاه Quick Charge 3.0 سال بعد میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    چه فایده، دیجی کالا شارژر quick charge 3.0 رو نیاورده و دستگاه هایی که از این تکنولوژی استفاده میکنن مثل G5، بلا استفاده موندن.

    امیدوارم دیجی زودتر این شارژر رو موجود کنه

  2. Ali

    سلام
    آیا دستگاه کوییک شارژ رو میشه برای کوالکام ۸۰۱ (lg g3 16g)استفاده کرد؟!

    1. محمد

      خیر دوست عزیز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه