گوگل معنی نکسوس ۵X و ۶P و پیکسل C را توضیح می‌دهد

۹ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیروشی لاکهایمر از طرف گوگل، در جریان یک جلسه‌ی گفت و گوی اینترنتی عمومی معنای حروف X، P و C را در گوشی‌های نکسوس و تبلت پیکسل گفت.

یکی از اعضای تیم تولید دستگاه‌های جدید نکسوس در گوگل به نام «هیروشی لاکهایمر» (Hiroshi Lockheimer)، در وب‌سایت Reddit یک جلسه‌ی عمومی «هر چیزی از من بپرس» (Ask Me Anything) راه انداخته بود و به سوال‌های کاربران این سایت پاسخ می‌داد. موضوعات جالبی در این جلسه مطرح شد، مثلا اینکه چرا گوگل تصمیم گرفت دستگاه‌های جدیدش را به شارژ بی‌سیم مجهز نکند. در جریان این جلسه لاکهایمر توضیح داد که معنی نام‌های ۵X و ۶P چیست.

براساس گفته‌های لاکهایمر، حرف X در نکسوس ۵X نشان می‌دهد که این دستگاه هسته‌ی اصلی برند نکسوس است؛ از این رو که X در مرکز کلمه‌ی Nexus قرار دارد. لاکهایمر بیش از این توضیح نداد، اما احتمالا او به این موضوع اشاره دارد که دستگاه‌های نکسوس همیشه با هدف پاسخگویی به تمام نیازهای کاربران طراحی شده‌اند که لزوما سخت‌افزار قدرتمندی هم در آنها به کار نرفته است. لاکهایمر همچنین گفت که حرف P در نکسوس ۶P به معنی اعلا (Premium)، و C در پیکسل C به معنی قابل تبدیل (Convertible) است. با در نظر گرفتن مشخصات دستگاه ۶P و اینکه پیکسل C ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ است، می‌توان معنی این حروف را به آسانی حدس زد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه