مچ‌بند جدید سامسونگ در سه رنگ عرضه می‌شود

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها منتظر نسل جدید Gear Fit سامسونگ یا همان Gear Fit 2 هستند. طبق آخرین اخبار به دست رسیده این مچ‌بند سلامتی در سه رنگ عرضه خواهد شد. این ردیاب تناسب اندام از نسل Gear Fit اولیه محصول ۲۰۱۴ و مجهز به سیستم نظارت و ثبت فعالیت‌های ورزشی کاربر است. ماه گذشته خبرهایی از ساخت این مچ‌بند درز کرده بود و بالاخره روز گذشته، در سایت رسمی سامسونگ تصاویری از Gear Fit 2 منتشر شد.

ایوان بلس (Evan Blass) که پیش از این هم سابقه‌ی درز اخبار بسیاری را داشته، چند عکس از این محصول جدید منتشر کرده. مچ‌بند Gear Fit 2 در سه رنگ زیر مشاهده می‌شود. البته مشخص نیست که آیا رنگ‌های بیشتری از این محصول موجود خواهد بود یا نه.

GEAR-FIT

حتی اگر مشکی، آبی و صورتی تنها رنگ‌های موجود این محصول باشند، در مقایسه با مچ‌بند اولیه‌ که فقط با رنگ مشکی عرضه شد، انتخاب‌های بیشتری دارید.

شایعه شده بود که این مچ‌بند برای ثبت دقیق‌تر فعالیت‌های جسمانی با مسافت بیش‌تر، مجهز به GPS است و همین‌طور یک نمایشگر لمسی ۱.۸۴ اینچی AMOLED منحنی دارد. با مشاهده‌ی عکس‌ها به نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش نسبت به قاب Gear Fit کمی چهارگوش‌تر است. همان طور که در عکس می‌بینید بافت بندهای این محصول با مدل قبلی Gear Fit متفاوت است. هنوز اشاره‌ای به تاریخ معرفی و قیمت آن نشده و جزییات بیشتری در دسترس نیست، اما احتمالا به زودی باز هم از این محصول و زمان عرضه‌ی آن به بازار خواهیم شنید.

منبع: Gsm Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه