احتمال عرضه‌ی بازی Resident Evil 6 برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نسخه‌ی بازسازی شده‌ی رزیدنت اویل 6

به‌نظر می‌رسد که شرکت کپکام قصد دارد نسخه‌‌ی بازسازی شده‌‌ی عنوان رزیدنت اویل ۶ (Resident Evil 6) را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن‌۴ عرضه کند.

به احتمال زیاد تا مدتی دیگر شاهد معرفی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Resident Evil 6 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ خواهیم بود.

به‌تازگی نام این بازی در سایت سازمان رده بندی سنی بازی‌های کامپیوتری کشور کره دیده شده و به همین دلیل شایعه‌‌ی عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل حاضر به حقیقت نزدیک‌تر شده است.
در گذشته بازی‌های مختلفی قبل از اینکه معرفی شوند در سایت سازمان رده بندی سنی بازی‌های کامپیوتری کشور کره قرار گرفته بودند که از بین آن‌ها می‌توان به عرضه‌ی بازی Limbo برای کنسول پلی‌استیشن۳، ساخت نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل برای کنسول ۳DS، ساخته شدن بازی Metal Gear Solid: The Legacy Collection، عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Gravity Rush‌ برای پلی‌استیشن۴ و بازی‌های دیگر اشاره کرد.

شرکت کپکام درحال ساخت رزیدنت اویل ۷ است و عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی بازی رزیدنت اویل ۶ می‌تواند بازی‌کننده‌های جدید را با این مجموعه بازی‌ها آشنا کند و همچنین میزان صبر کردن برای تجربه‌ی رزیدنت اول ۷ را کمتر خواهد کرد.
البته کپکام مدتی پیش بازی Resident Evil: Umbrella Corps را معرفی کرد که یک عنوان چند نفره است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام اول از همه بابت اطلاعاتی که درمورد رزیدنت اویل۶ دادین از سایت خوبتون تشکر می کنم وبایدبگم که من با اقا وحید وبا اقامیلاد موافقم اویل۴ یه چیز دیگست من خاطره ها بااویل۴ دارم

  2. Avatar وحید

    سلام واقعا رزیدنت ۴ قشنگ بود ولی ۶ چیزی نبود

  3. Avatar میلاد

    سلام اقا ما ی زمانی اویل ۴ بازی کردیم هنوز خاطرش تو ذهنمه چون خیلی باحال بود یادش بخیر:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه