عرضه‌ی نسخه‌ی جدید گلکسی نوت ۵ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوت 5

سامسونگ به مناسبت فصل تعطیلات نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی از نوت ۵ را در بازار کره جنوبی ارایه خواهد داد.

سامسونگ معمولا از این نوع برنامه‌ها و پیشنهادات مخصوص تعطیلات ارایه می‌دهد.

هنوز معلوم نیست سامسونگ چه زمانی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ را در سراسر اروپا عرضه خواهد کرد. امروز جدیدترین خبر درباره‌ی این گوشی به دست رسیده است. سامسونگ اعلام کرده یک نسخه از این دستگاه را برای فصل تعطیلات عرضه خواهد کرد. ویژگی منحصر به فرد این مدل ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی آن است. قبل از عرضه‌ی گوشی نوت ۵ شایعاتی درباره‌ی این آپشن وجود داشت. اما صحت پیدا نکردند.

نسخه‌ی زمستان نوت ۵ تنها در بازار کره‌ی جنوبی قابل دسترسی خواهد بود و از طریق اپراتورهای SKT و KT می‌توان برای تهیه‌ی آن اقدام کرد. قیمت آن هم ۹۹۹٫۹۰۰ وان کره، معادل ۸۴۵ دلار آمریکا است. تلفن هوشمند گلکسی نوت ۵ در دو رنگ طلایی پلاتینیوم و نقره‌ای تیتانیوم عرضه خواهد شد.

سامسونگ از این نوع برنامه‌ها و پیشنهادات مخصوص تعطیلات برای مدل‌های مختلفی از گوشی S6 اج، شارژر بی‌سیم، بسته‌های باتری همچنین هدست واقعیت مجازی Gear VR و ساعت هوشمند Gear S2 ارایه می‌دهد. مطابق معمول، در این وقت سال می‌توان معامله‌های خوبی انجام داد.

نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی نوت ۵ در حال حاضر فقط در ایالات متحده‌ی آمریکا و کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد. اما شایعاتی منتشر شده‌اند حاکی از این که در مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در سال ۲۰۱۶ در بازار اروپا هم عرضه خواهد شد.

منبع: SammyHub

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرمحمد

    امیدارم شانس داشته باشیم وارد ایران هم بشه
    اگه وارد بشه فوق العاده میشه
    من ب شدت نیازمند این مدلم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه