نکسوس شرکت هوآوی مدل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های نکسوس شرکت گوگل معمولا از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل کاربران تنها باید از حافظه داخلی گوشی استفاده کنند. به تازگی شایعاتی منتشر شده که حاکی از ساخته شدن مدل ۱۲۸ گیگابایتی نکسوس شرکت هوآوی هستند.

به احتمال زیاد شرکت هوآوی نکسوس جدید را در مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم عرضه می‌کند.

گوشی‌های نکسوسی که در چند سال گذشته راهی بازار شدند، حافظه داخلی‌های مختلفی داشتند. به طور مثال نکسوس ۴ در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه شد. گوشی نکسوس ۵ هم دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی داشت و نکسوس ۶ در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار شده بود. با توجه به شایعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت هوآوی قصد دارد نکسوس خودش را در مدل ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار کند.
نکسوس شرکت هوآوی که به احتمال زیاد نکسوس ۶P نام دارد، در مدل‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.
به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی هم قصد دارد گوشی نکسوس جدیدش را در مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به فروش برساند. لازم به ذکر است ال‌جی از صفحه نمایش کوچک‌تری هم برای نکسوس خودش استفاده کرده است.
شرکت گوگل در تاریخ ۷ مهر ماه یک برنامه خبری برگزار می‌کند و به نظر می‌رسد که در این برنامه نکسوس‌های جدید معرفی خواهند شد.
تا این لحظه مشخص شده که نکسوس شرکت هوآوی از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و برای آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده شده است. نکسوس شرکت ال‌جی هم یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار دارد. باید ببینیم گوگل قصد دارد چه قیمتی را برای این محصولات اعلام کند. سال گذشته گوشی نکسوس ۶ با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش رسید. گوشی نکسوس ۵ هم با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار گرفت. تنها ۱۰ روز دیگر تا فهمیدن جواب این سوال باقی مانده است.

منبع: Phone Dog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه