نکسوس هوآوی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی و ال‌جی درحال ساخت گوشی‌های نکسوس بعدی هستند. تا این لحظه هم اطلاعات زیادی از این دو گوشی به بیرون درز کرده است.

به‌تازگی سایت Zauba گفته که نکسوس ۶ ساخته هوآوی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که نکسوس درحال ساخته هوآوی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بهره می‌برد. به تازگی سایت هندی Zauba ‌ اطلاعات جدیدتری را از این گوشی منتشر کرده است. با توجه به گفته‌های این سایت، شرکت هوآوی محصولی را با اسم رمز Angler راهی بازار هند کرده که به احتمال زیاد نکسوس ۶ خواهد بود. در این اطلاعات گفته شده که نکسوس ۶ ساخته هوآوی از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. احتمال دارد که این گوشی با قیمت ۶۴۵ دلار به فروش برسد.
این گوشی که فعلا برای تست و آزمایش به هند فرستاده شده مدل نهایی نیست، اما با توجه به اینکه در تاریخ ۷ مهر ماه گوشی‌های جدید نکسوس معرفی می‌شوند، به احتمال زیاد مدل نهایی تغییر زیادی با مدل آزمایشی نخواهد داشت.
نکسوس‌های جدید گوگل که با همکاری ال‌جی و هوآوی ساخته می‌شوند، با اندروید ۶ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. قبلا تصاویری هم از این گوشی منتشر شده بود که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

nexus-huawei1 nexus-huawei2 nexus-huawei-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه