تاریخ عرضه‌ی G8، گوشی میان‌رده‌اش هوآوی مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی در جریان مراسم IFA 2015 گوشی هوشمند رده‌بالای میت S را به‌طور رسمی رونمایی کرد. این شرکت همچنین تاریخ عرضه‌ی گوشی میان‌رده‌ی G8 که اوایل مرداد ماه سال جاری معرفی شده بود را هم اعلام  کرد.

شرکت هوآوی روز گذشته در جریان مراسم IFA 2015،‌ تاریخ عرضه‌‌ی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی G8 را اعلام کرد.

به‌گفته‌ی هوآوی، گوشی هوشمند هوآوی G8 از اواخر اوایل مهر ماه سال جاری (اواخر سپتامبر) در بازار عرضه خواهد شد. این شرکت گوشی میان‌رده‌ی خود را با قیمت ۴۴۷ دلار در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و سفید روانه‌ی بازار خواهد کرد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید مراسم IFA 2015 از روز گذشته در شهر برلین آغاز شده است. در این مراسم شرکت‌های توسعه‌دهنده لوازم الکترونیکی هوشمند بسیاری از محصولات خود را به‌طور رسمی معرفی کردند.

در گوشی هوآوی G8 یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل به‌کار گرفته شده است. شرکت سازنده در این گوشی به‌جای استفاده از چیپ‌ست‌های Kirin که در این شرکت ساخته می‌شود و یا چیپ‌ست‌های ارزان‌قیمت مدیاتک، به سراغ کوالکام و استفاده از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون رفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 تامین می‌شود.

g8-3

گوشی هوآوی G8 در دو مدل با رم‌های مختلف تولید شده است. یکی از مدل‌های آن دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر آن به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. همچنین درگاه microSD برای افزایش ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در این گوشی تعبیه شده است.

G8-1

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی باید به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. شرکت سازنده این دستگاه را همراه با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری مخصوص هوآوی، قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و حسگر اثر انگشت در بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    قشنگ هست ولی چقد تقلید 😐 والااااا بوخودا :))

    همه هم ماشالله از رو اپل تقلید میکنند

    چرااااا اخهه؟؟؟؟ :||

  2. Avatar علی آقا

    با نظر میثم کاملا موافقم. یه گوشی ۴/۸ اینچی با کیفیت کمتر بین اندرویدی ها پیدا میشه.

  3. Avatar میثم

    هوواوی خیلی عالی کار میکنه ولی صفحه نمایشش اندازه نیست به نظره من کاش صفحه نمایش این گوشی کمی کوچکتر بود تا کسانی که گوشی با صفحه نمایش نسبتا کوچک تر میخاستن مجبور نبودن برن تمام حساب خود را خالی کنن که یک ایفون بگیرن که صفحه نمایش اندازه و حسگر اثر انگشت داشته باشه بخرن.باتشکراز دیجی کالا مگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه