[IFA 2016] هواوی دو گوشی Nova و Nova Plus‌ را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

همان طور که از دیروز مشخص شده بود، شرکت هواوی در نمایشگاه IFA دو گوشی جدید به نام‌های Nova و Nova Plus را معرفی کرد.  این دو تلفن همراه هوشمند جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آید، اما ویژگی‌های یک گوشی سطح بالا را در خودش قرار داده‌اند.

گوشی Nova از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و به اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن قرار گرفته است. دوربین پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی است. این تلفن همراه همانند گوشی Nexus 6P طراحی شده  و بدنه‌ای کاملا فلزی دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته که برای محصولی که صفحه نمایش Full HD دارد گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. دوربین به کار رفته روی این محصول هم همان دوربینی است که روی گوشی P9 قرار گرفته بود؛ البته این گوشی دوربین دوم ندارد. سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته و براساس ادعای هواوی سرعت بسیار زیادی دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی Nova را ببینید:

گوشی بعدی هواوی Nova Plus نام دارد که از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با ظاهری متفاوت‌تر از مدل معمولی راهی بازار می‌شود. روی این گوشی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده و از باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می برد. صفحه نمایش آن همانند مدل معمولی از کیفیت FullHD برخوردار است، اما بزرگ‌تر بودندش باعث شده که تصاویر بهتر به نمایش در بیایند. سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی همانند مدل Nova است.

بد نیست نگاهی هم به تصاویر گوشی Nova Plus داشته باشید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar arsenal

    سلام چرا خبری دقیق از ورود گوشی هواوی نوا به بازار نیست(ایا این فروشگاه قصد وارد کردن این گوشی را ندارد.)

  2. Avatar محمد

    جووووونم چه پیشرفت بزرگی !!؟؟؟ بدنه ی نکسوس و مشخصات پرچمداران گذشته تازه یه پیشرفت خیلی خیلی خیلی بزرگی که داره اینه که دوربین جلو نداره عجب جل الخالق. چی شده جدیدا شرکت ها برخلاف روال چند سال پیش که همش داشتن قابلیت میچپوندن تو گوشی هاشون دارن همون قابلیت هایی هم که داشتن رو حذف میکنن مثلا اپل که اونم یه پیشرفت خیعلی بزرگی که گویا داره توی نسخه ی جدید میکنه اینه که د اره جک ۳.۵ میلیمتری رو حذف میکنه واقعا فقط زورشون همین قدره چیز دیگه ای بلد نیستن من که در تعجبم شدید

    1. Avatar اصلان مجیدی

      ببخشید ولی منظورشون اینه به جای استفاده از دوربین دوتایی مثل P9 از یک دوربین استفاده شده. نه اینکه دوربین جلو نداشته باشه.

    2. Avatar رحمان

      منظور نویسنده این بوده که برخلاف p9 دوربین عقب یکیه نه دوتا ,نه اینکه دوربین سلفی نداره عزیزم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه