هواپیمایی ترکیه شما را به ملاقات با سوپرمن و بتمن می‌برد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هواپیمایی ترکیه اخیرا تبلیغ‌هایی به مناسبت فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» (Batman v Superman) ساخته است. این تبلیغ‌ها، مسافران را به خرید بلیط برای دو شهر «متروپلیس» و «گاتام سیتی» دعوت می‌کنند. با این حال، تبلیغ‌های هواپیمایی ترکیه (Turkish Airlines) موجب دردسر آن‌ها شده است.

برای ساخت این دو تبلیغ، شرکت هواپیمایی ترکیه از بازیگرهای اصلی فیلم بتمن در مقابل سوپرمن استفاده کرده است.

برخی از مشتریان به شعبه‌های مختلف هواپیمایی ترکیه تماس گرفته‌اند و تقاضای خرید بلیط دو شهر متروپلیس و گاتام سیتی را داشته‌اند؛‌ طوری که یکی از کارکنان هواپیمایی ترکیه گفته است: “این شهرها فقط با اهداف تبلیغاتی نشان داده شده‌اند. آن‌ها تخیلی هستند. مردم تماس می‌گیرند و ما این موضوع را برای‌شان توضیح می‌دهیم.”

دو شهر گاتام سیتی و متروپلیس، شهرهایی تخیلی هستند که به ترتیب دو شخصیت معروف کمیک‌های DC یعنی بتمن و سوپرمن در آن جا زندگی می‌کنند.

Turkish Airlines Newsletter

خبرنامه‌ای که هواپیمایی ترکیه برای مشترکین خود فرستاده و در آن از مقصدهای تخیلی جدیدش گفته است.

هواپیمایی ترکیه، دو تبلیغ متروپلیس و گاتام را با همکاری استودیوی فیلم‌سازی «برادران وارنر» ساخته است. کاراکترهای بتمن و «لکس لوتر» (Lex Luthor) هم در این دو تبلیغ وجود دارند و درباره‌ی شهرشان صحبت می‌کنند. برای ساخت این دو تبلیغ، شرکت هواپیمایی ترکیه از بازیگرهای اصلی فیلم بتمن در مقابل سوپرمن یعنی «بن افلک» و «جسی آیزنبرگ» استفاده کرده است.

می‌توانید تبلیغ‌های هواپیمایی ترکیه را برای دو شهر گاتام سیتی و متروپلیس در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ Hurriyet Daily News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mostafa

    جالب بود ممنون
    این کارا در مقابل شرکتهای بزرگ هواپیمایی ایران که ما رو به ساعتها نشستن در سالن گرم فرودگاههای مجلل ایران و استفاده از اینترنت پرسرعت رایگان و تکریم بلا مشابه ارباب رجوع دعوت میکنن و … چیزی نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه