هیتمن جدید به صورت چند قسمتی عرضه خواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Io-Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «هیتمن»، خبر از تغییر برنامه‌های‌شان برای عرضه‌ی هیتمن امسال داده است. مسوولان این استودیو طی بیانیه‌ای گفته‌اند که می‌خواهند هیتمن (Hitman) را به صورت یک بازی چند قسمتی عرضه کنند؛ یعنی بازی ساختاری کاملا شبیه به بازی‌های استودیوی Telltale خواهد داشت.

قرار است یک نسخه‌ی دیسکی هم از بازی در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود.

پیش از این قرار بود هیتمن در ابتدا با سه مرحله‌ی مختلف عرضه شود و مراحل دیگر بازی، در ماه‌های پس از عرضه به آن اضافه شوند. با این حال، طی برنامه‌ی جدید، عرضه‌ی هر مرحله‌ی بزرگ بازی به یک ماه جداگانه موکول شده است. یعنی بازی در ابتدا فقط با یک مرحله عرضه خواهد شد.

قرار است در یازدهم مارس (۲۱ اسفند)، هیتمن با مرحله‌ی پاریس عرضه شود. در ماه آوریل، مرحله‌ی ایتالیا عرضه خواهد شد و عرضه‌ی مرحله‌ی مراکش هم به ماه می موکول شده است. مراحل تایلند، امریکا و ژاپن هم برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده‌اند.

«هان سایفرت»، مدیر استودیوی بازی‌سازی Io-Interactive درباره‌ی تصمیم جدیدشان گفته است:‌ “تصمیم گرفته‌ایم تا Hitman را به عنوان یک بازی چند قسمتی (Episodic) کنیم. این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری برای ساخت هر منطقه اختصاص دهیم و مراحلی مستحق یک بازی هیتمن بسازیم.

شرکت اسکوئرانیکس هم‌چنین بازی را دوباره قیمت‌گذاری کرده است. منطقه‌ی اول بازی یعنی پاریس قرار است به همراه یک مرحله‌ی آغازین جداگانه عرضه شود و ۱۵ دلار قیمت دارد. هر منطقه‌ی پس از آن ۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. بازی‌کننده‌ها هم‌چنین می‌توانند ۶۰ دلار پرداخت و هر محتوایی که برای بازی تا سال آینده عرضه می‌شود را دریافت کنند.

قرار است یک نسخه‌ی دیسکی هم از بازی در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود.

بازی به صورت کاملا دیجیتال و دانلودی عرضه می‌شود، اما یک نسخه‌ی کلکسیونی هم برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی کلکسیونی هیتمن، برای دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان عرضه می‌شود. این پک که ۱۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است، شامل محتویات زیر است:

  • نسخه‌ی کامل بازی به صورت دیجیتال
  • مجسمه‌ی ۱۰ اینچی مامور ۴۷
  • کراوات و کلیپ معروف مامور ۴۷
  • کتابچه‌ی طراحی‌های بازی
  • جعبه‌ی کلکسیونی

Hitman-CE_01-14-16_001 Hitman-CE_01-14-16_002

شرکت بازی‌یازی اسکوئرانیکس، اخیرا بازی چند قسمتی و دانلودی Life is Strange را عرضه کرد و توانست با این بازی موفقیت زیادی کسب کند. ظاهرا موفقیت بالای این بازی روی تصمیمات جدید این شرکت درباره‌ی هیتمن جدید بی‌تاثیر نبوده است.

قرار است یک نسخه‌ی بتا هم از هیتمن در دوازدهم فوریه عرضه شود که روندی کاملا متفاوت با بازی خواهد داشت.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar benyamin

    سلام . میخواستم بپرسم چه طور و از کجا میتونم این پک کلکسیونی هیتمن جدید رو خریداری کنم ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه